ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το έργο με τίτλο «Υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών και σύνδεσή του με μετρό – Β’ φάση Σ.Σ. Αθηνών» με αναθέτουσα αρχή την ΕΡΓΟΣΕ. Μέσω του έργου αυτού θα συνδεθεί το Μετρό Αθήνας με τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό Αθήνας. Στα έργα αυτά εντάσσεται, επίσης, η κατασκευή τριών νέων αποβάθρων και λοιπές εργασίες.
Το έργο αφορά στην ανάπτυξη του Προαστιακού Σιδηρόδρομου, ο οποίος θεωρείται απαραίτητο έργο υποδομής για τις μετακινήσεις στο Νομό Αττικής. Ταυτόχρονα, σε τροχιά υλοποίησης βρίσκονται έργα για τη βελτίωση από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Πειραιά έως το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), καθώς και από τις τρεις Γέφυρες έως το Σταθμό Άνω Λιοσίων.
Η διάρκεια του έργου ανέρχεται στους 30 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης. Αυτή, πλην απροόπτου, αναμένεται στις αρχές του 2022, γεγονός και το οποίο σημαίνει πως το έργο θα έχει ολοκληρωθεί εντός του 2025.
Οι διαγωνισμοί αξίας 515 εκατ. ευρώ- Οι επίδοξοι μνηστήρες
Ο εν λόγω διαγωνισμός εντάσσεται στο σύνολο έργων αξίας 515 εκατ. ευρώ που δημοπρατούνται από την ΕΡΓΟΣΕ, ενώ η Intrakat έχει ήδη αναδειχθεί ως μειοδότης για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Λάρισα-Βόλος με την υπογραφή της σύμβασης να τοποθετείται εντός του Νοεμβρίου.
Προς το παρόν έχει αναδειχθεί ως ανάδοχος για το τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη αξίας 84 εκατ. ευρώ η κοινοπραξία ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ-Mytilineos δίνοντας έκπτωση της τάξης του 18% επικρατώντας των Intrakat και ΑΒΑΞ.
Ταυτόχρονα, «τρέχει» και ο διαγωνισμός για το τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο αξίας 175 εκατ. ευρώ, όπου μαζί με τις ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ-Mytilineos, ΑΒΑΞ, Intrakat-Σιδηροδρομικά έργα, κατέθεσε προσφορά και ο Όμιλος Ελλάκτωρ μέσω της ΑΚΤΩΡ διασκεδάζοντας τις αναφορές που έγιναν το τελευταίο διάστημα περί μη συμμετοχής της στα δημόσια έργα της ΕΡΓΟΣΕ.
Διαβάστε επίσης
ΑΒΑΞ: Έδωσε την καλύτερη προσφορά για έργο 72,8 εκατ. της ΕΡΓΟΣΕ
ΕΡΓΟΣΕ: Τέσσερις οι προσφορές για το Ροδοδάφνη-Ρίο – Και η ΑΚΤΩΡ στους διεκδικητές
ΕΡΓΟΣΕ: Ποιοι ενδιαφέρονται για τα έργα 3,3 δισ. για τη διασύνδεση λιμανιών με το σιδηρόδρομο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Στη βραδιά μπάρμπεκιου για τα γενέθλια της Σοφίας Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- Χρηματιστήριο: Γιατί οι επενδυτές στράφηκαν σε Τιτάν, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Coca Cola, Cener και Μυτιληναίο
- ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Από τις 25 Νοεμβρίου και επίσημα η νέα επωνυμία