Επιδόσεις ρεκόρ πέτυχε η Intrafashion (Pink Woman) το 2023 με πωλήσεις άνω των 40 εκατ. ευρώ και υπερδιπλάσια κέρδη έναντι του 2022.

Με το brand Pink Woman στον χώρο της γυναικείας ένδυσης, η Intrafashion σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια μετά την εξαγορά της από τον Δημήτρη Ματετζή έχει καταφέρει να διεισδύσει σε μια δύσκολη αγορά που κυριαρχούν πολυεθνικοί κολοσσοί όπως Zara (Inditex),  H&M Group, Mango, Esprit, Gap, Primark, River Island κ.α.

Από το 2020 μέχρι το 2023 έχει αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 114.9% ενώ πέρυσι έγραψε κέρδη στα 4,182 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 64,8% σε σχέση με την προηγούμενη οικονομική χρήση.

Ξεπέρασαν τα 40 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν χθες το 2023 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 12,9% στα 40,17 εκατ. ευρώ, οδηγώντας σε βελτίωση των μεριδίων  του brand Pink Woman.

Η αύξηση της κερδοφορίας προ φόρων κατά 64.8%, έναντι του 2022 στηρίχθηκε σύμφωνα με τη διοίξηση της εταιρείας στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά 8.2 ποσοστιαίες μονάδες, ήτοι από 35.2% το 2022, σε 43.5% το 2023 και στην  ελεγχόμενη αύξηση -στα πλαίσια της έντονα αναπτυξιακής πολιτικής -των εξόδων, που επικεντρώθηκε στην διεύρυνση και βελτίωση του Δικτύου Εταιρικών καταστημάτων.

Όπως σημειώνεται η «πολύ σημαντική βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους ήταν το συνδυαστικό αποτέλεσμα καλύτερων αγορών, περαιτέρω εξορθολογισμού των παρεχόμενων προς τις καταναλώτριες εκπτώσεων, αλλά και της στρατηγικής ανάπτυξης εταιρικών καταστημάτων με παράλληλη διατήρηση (ή και μικρή μείωση) των καταστημάτων που λειτουργούν με το σύστημα δικαιόχρησης (franchise)».

Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 3,23 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 41,16% σε σχέση με τα 2,29 εκατ. ευρώ του 2022.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφονται στην οικονομική έκθεση, η καθαρή θέση διαμορφώνεται στα  8,7 εκατ. ευρώ, τα ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος της χρήσης ήταν στα 6,3 εκατ. ευρώ έναντι  4,4 εκατ. ευρώ το 2022 ενώ  παράλληλα μειώθηκε ο τραπεζικός δανεισμός κατά 0.7εκατ. ευρώ σε 4,6 εκατ. ευρώ οδηγώντας για πρώτη φορά σε αρνητικό καθαρό δανεισμό.

Διψήφια αύξηση EBITDA για το 2024

Με αυτά τα δεδομένα, η εταιρεία προϋπολογίζει αξιόλογη αύξηση του κύκλου εργασιών για τη χρήση του 2024, μεταξύ τριπλάσιου και τετραπλάσιου ρυθμού αυτού της αύξησης του ΑΕΠ της χώρας μας και διψήφιο ποσοστό EBITDA . Στρατηγικές κατευθύνσεις αποτελούν, τόσο η περαιτέρω ανάπτυξη και βελτίωση του τριπτύχου «προϊόν-κατάστημα-προσωπικό» με στόχο την οργανική ανάπτυξη, όσο και η διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων PINK WOMAN.

Το ανθρώπινο κεφάλαιο, πηγή επιχειρηματικού ρίσκου

Ωστόσο, η  ανάπτυξη της εταιρείας συνδέεται άμεσα με το στελεχιακό δυναμικό στα καταστήματα, το δίκτυο αποτελείται από 115 καταστήματα εκ των οποίων 53 εταιρικά,  με την διοίκηση της Intrafashion κάνει αναφορά στην δυσκολία ανεύρευσης προσωπικού χαρακτηρίζοντας μάλιστα το θέμα ως υπ’ αριθμόν ένα πηγή επιχειρηματικού ρίσκου. Όπως αναφέρει, «η  όλο και αυξανόμενη δυσχέρεια στελέχωσης καταστημάτων λιανικής, κάτι που καθιστά το «ανθρώπινο κεφάλαιο» την υπ.αριθμ.1 πηγή επιχειρηματικού ρίσκου αλλά και ευκαιρίας για τα προσεχή χρόνια».

Διαβάστε επίσης

Pink Woman: Το ελληνικό brand με «συνταγή» Zara κόντρα στον ανταγωνισμό των πολυεθνικών

Δημήτρης Ματεμτζής στο mononews: «Οι δυο λόγοι που αποφάσισα να αγοράσω την Pink Woman – Ερχονται 20 νέα καταστήματα στην Ελλάδα»

Στα χέρια του Δημήτρη Ματεμτζή περνάει ο όμιλος Intrafashion