Με πλεονέκτημα τα πέντε οινοποιεία, το ισχυρό brand name αλλά και το κελάρι της Νάουσας με τα παλαιωμένα κρασιά, οι Ελληνοσουηδοί επενδυτές Ηλίας και Θωμάς Γεωργιάδης, σχεδιάζουν το come back της ιστορικής οινοποιίας Μπουτάρης.

Οι νέοι επενδυτές, της Sterner Stenhus, βασικού μετόχου της Premia Properties, που πήραν τον έλεγχο της Μπουτάρης διασώζοντάς την από την πτώχευση, στοχεύουν στη δημιουργία ενός ομίλου με ισχυρό εγχώριο και διεθνές αποτύπωμα και μέσω εξαγορών και άλλων οινοποιείων.

«Θα φέρουμε ξανά στην κορυφή τη Μπουτάρης»

«Ξέρουμε να χτίζουμε εταιρείες με ευρωπαϊκές προδιαγραφές και έτσι θα προχωρήσουμε και με τη Μπουτάρη ώστε να την φέρουμε ξανά στην κορυφή» επεσήμανε ο επικεφαλής της Sterner Stenhus και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Premia Properties AEΕΑΠ κ. Ηλίας Γεωργιάδης σε εκδήλωση που έγινε χθες για την επόμενη μέρα της εταιρείας.

Όπως είπε, ξεκίνησαν στην Ελλάδα το 2018 με το real estate, μια δραστηριότητα που γνώριζαν πολύ και μπήκαν τον Νοέμβριο του 2022 σε έναν χώρο που δεν τον γνώριζαν. «Μάθαμε ήδη πολλά και σε αυτό μας βόηθησε και ο Κωνσταντίνος Μπουτάρης και θέλουμε να κάνουμε το καλύτερο για να φέρουμε την ιστορική αυτή εταιρεία στη θέση που της αξίζει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό» είπε χαρακτηριστικά. Παράλληλα αναφέρθηκε και στην είσοδο της εταιρίας στον κλάδο των εμφιαλωμένων νερών, όπου πρόσφατα εξαγοράστηκε η Ιόλη από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ένα premium brand και ένα προϊόν, το οποίο έχει πολλές συνέργειες στην οργάνωση και διανομή με την οινοποιητική δραστηριότητα.

Ανάπτυξη 80% στο πρώτο τρίμηνο

Για το 2023 στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων έως 40% φέτος, η επέκταση στο horeca κατά κύριο λόγο και η αύξηση των εξαγωγών σε ΗΠΑ, Καναδά και Γερμανία, αφού το brand κατακτήσει την ελληνική αγορά επεσήμανε στο περιθώριο της εκδήλωσης ο κ. Θωμάς Γεωργιάδης, συνιδρυτής της Sterner Stenhus.

Η Μπουτάρης στο πρώτο τρίμηνο του έτους τρέχει με ανάπτυξη 80% και η διοίκησή της εκτιμά ότι το 2023 θα κλείσει με αύξηση τζίρου 40% σε αξία και με τον όγκο να είναι αυξημένος κατά 30%.

Οι εξαγορές αποτελούν βασικό πυλώνα της ανάπτυξης μιας εταιρείας, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Μπουτάρη, Νίκος Σπέντζας. Όπως είπε «υπάρχει πλάνο ανάπτυξης με καινούργια οινοποιεία, αν θα είναι από την Intrum ή από άλλους servicers ή καινούργια οινοποιεία αυτό δεν είναι ανακοινώσιμο».

Οι επενδύσεις και ο «θησαυρός» στο κελάρι της Νάουσας

Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ύψους 4-5 εκατ. ευρώ για τα επόμενα δύομιση χρόνια στοχεύει στην ενίσχυση των συστημάτων, στην οινοποίηση και στους αμπελώνες.

Η εταιρεία έχει σήμερα πέντε αμπελώνες στη Νάουσα, στη Γουμένισσα, στη Μαντίνεια, στη Σαντορίνη και στην Κρήτη. Η εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της με στόχο να έχει δυνατή παρουσία σε όλες τις κατηγορίες και στην οικονομική κατηγορία που σήμερα έχει το σήμα Καμπάς και στη μεσαία και στην premium κατηγορία. Σήμερα η Μπουτάρης είναι δυνατή στη μικρή και τη μεσαία κατηγορία και στοχεύει στην υψηλή κατηγορία. Σε αυτό θα συμβάλλει το κελάρι που έχει η εταιρεία στη Νάουσα με πολύ παλιά κρασιά και εξαιρετικής ποιότητας και τα οποία στοχεύει να βγάλει στην αγορά σταδιακά αριθμημένα και σε περιορισμένο αριθμό. Επιπλέον δίνει έμφαση στον οινοτουρισμό. Σε ό,τι αφορά τις ανακαινίσεις των οινοποιείων ήδη έχει αναβαθμιστεί η Νάουσα και σύντομα θα λειτουργήσει ο χώρος της εστίασης ενώ σειρά έχει η Σαντορίνη, που ήδη έχει χώρο εστίασης. Στο οινοποιείο της Κρήτης υπάρχουν ξενώνες και ήδη έχουν ανακαινιστεί ενώ δεν υπάρχει πρόβλεψη για καταλύματα στα άλλα τέσσερα οινοποιεία.

Επιθετική πολιτική για είσοδο στο κανάλι Horeca και στόχευση στις διεθνείς αγορές

Το κανάλι του σούπερ μάρκετ είναι μια πολύ δυνατή αγορά για τη Μπουτάρης όπου σύμφωνα με τον κ. Σπέντζα αποτελεί τον δεύτερο brand παίχτη με μερίδιο7- 8% τόσο σε αξία όσο και σε όγκο και με πρώτα σε μερίδιο αγοράς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Στο μείγμα πωλήσεων το σούπερ μάρκετ εισφέρει το 70% και το κανάλι Horeca το 30% και στους στόχους της εταιρείας είναι αυτό να αλλάξει υπέρ του καναλιού της εστίασης. Στην κατεύθυνση αυτή σχεδιάζει επιθετική εμπορική πολιτική για τη διεύρυνση των μεριδίων αγοράς, η οποία θα αρχίσει να υλοποιείται το 2024.

Οι εξαγωγές είναι βασικός πυλώνας ανάπτυξης μιας εταιρείας και η στόχευση είναι το 25% των κρασιών της Μπουτάρης να κατευθύνονται στις διεθνείς αγορές. «Όταν φτιάξουμε το brand και το ισχυροποιήσουμε στην εγχώρια αγορά και ποιοτικά ανεβαίνει και η τιμή προς τις ξένες αγορές» τόνισε ο κ. Σπέντζας συμπληρώνοντας ότι οι αγορές στόχοι είναι οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Αγγλία και η Γερμανία.

Διαβάστε επίσης

Premia Properties: Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση των ακινήτων της Μπουτάρης