ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με βάση τις προβλέψεις της εταιρείας, το 2018 ο τζίρος των κυριότερων καταστημάτων που δραστηριοποιούνται ήδη στην αγορά αναμένεται να αγγίξει τα 34,5 εκατ. ευρώ, το 2019 τα 63,9 εκατ. ευρώ και το 2020 να υπερβεί τα 111 εκατ. ευρώ.
Η αύξηση που καταγράφηκε φέτος ήταν της τάξης του 32% σε σχέση με το 2016, με αποτέλεσμα ο τζίρος των βασικών μεγάλων ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, όπως της ΑΒ Βασιλόπουλος, το e-fresh.gr, το yoda.gr, το welovesupermarket.gr, το caremarket.gr να ανέλθει στα 19,5 εκατ. ευρώ, ενώ επιπλέον τζίρο 17,5 εκατ. ευρώ πραγματοποίησαν δευτερεύοντες παίκτες της αγοράς, ήτοι καταστήματα από άλλους κλάδους που πωλούν και προϊόντα σουπερμάρκετ.
Στα 88 ευρώ η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού
Σύμφωνα με την έρευνα, το μέσο καλάθι αγορών περιέχει 34 προϊόντα, η αξία του ανέρχεται στα 88 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και οι περισσότερες παραγγελίες γίνονται Τετάρτη και Πέμπτη.
Τι ψωνίζουμε περισσότερο μέσω Internet;
Το 51% του φετινού τζίρου αφορά είδη τροφίμων, το 17% καθαριστικά, το 16% προϊόντα καφέ-ποτών-νερού-αναψυκτικών, το 8% προϊόντα παιδικής και βρεφικής φροντίδας ενώ 5% προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Περιζήτητα εν μέσω κρίσης τα «πράσινα» επαγγελματικά ακίνητα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Καυκάς: Ενισχύει το στελεχιακό δυναμικό της με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη