ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τη συμμετοχή της στην έκθεση η Ικτίνος, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, στόχευε στην μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά της Γαλλίας και των χωρών της ευρύτερης περιοχής, όσο και στην επέκταση των εξαγωγών της στις γαλλόφωνες χώρες της υποσαχάριας Αφρικής, χρησιμοποιώντας την Γαλλία ως όχημα.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης 60 επισκέπτες από 18 διαφορετικές χώρες (κυρίως, Ευρωπαϊκές και Αφρικανικές) έδειξαν σοβαρό ενδιαφέρον για τα ελληνικά μάρμαρα. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν κατασκευαστές, αρχιτέκτονες και εσωτερικοί διακοσμητές. Στις σημαντικότερες επαφές ξεχώρισαν οι συζητήσεις για μία ξενοδοχειακή μονάδα και ένα σύμπλεγμα
56 βιλών σε αφρικανικές χώρες, όπως για μία υπερπολυτελή βίλα στην περιοχή της Γαλλικής Ριβιέρας.
H επόμενη συμμετοχή της Ικτίνος για την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας της θα είναι σε έκθεση στο DUBAI, στην “BIG 5 DUBAI”, 5 με 8 Δεκεμβρίου, στοχεύοντας στη σύσφιξη των σχέσεων με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, τόσο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όσο και στις γειτονικές χώρες (Κατάρ, Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία), αλλά και τη γνωριμία με νέους. Η συγκεκριμένη αγορά είναι ιδιαίτερα δυναμική και οι ανάγκες της σε μάρμαρο είναι κυρίως για μεγάλα έργα, όπως πύργους, τζαμιά και συγκροτήματα ιδιωτικών βιλών.
Διαβάστε επίσης
General Electric: Παρουσίασε σχέδιο αναδιάρθρωσης για την αιολική ενέργεια
Credit Suisse: Διενεργούνται συζητήσεις για ΑΜΚ με RBC και Morgan Stanley
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Οικογενειακό μπάρμπεκιου με την Άννα Βίσση και τη Σοφία Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- ΑΕΚ: Ο Ηλιόπουλος δίνει 1,5 εκατ. ευρώ μέσω δωρεάς στην ΕΠΟ για την ενίσχυση των Ενώσων
- Κικίλιας για Πεντέλη: Προετοιμαζόμαστε από τώρα για την επόμενη αντιπυρική περίοδο
- ΕΣΥ: Προκηρύχθηκαν 324 νέες θέσεις γιατρών στα Κέντρα Υγείας