Ολοκληρώθηκαν, έξι μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, οι εργασίες αναβάθμισης και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου, που δόθηκε στην κυκλοφορία παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή και του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις υποδομές, κ. Γιώργου Καραγιάννη.

Το έργο, προϋπολογισμού 29 εκατομμυρίων ευρώ, περιελάμβανε παρεμβάσεις από τον κόμβο Θέρμης με την νέα Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών έως τον ισόπεδο κόμβο της παράκαμψης του οικισμού της Γαλάτιστας.

1

Το συνολικό μήκος της οδού, στο οποίο έγιναν επεμβάσεις στο πλαίσιο του έργου, ήταν της τάξης των 12,5 χλμ. Στο τμήμα από τα όρια του νομού Θεσσαλονίκης έως τη Γαλάτιστα κατασκευάστηκε νέα χάραξη οδού.

Υπενθυμίζεται ότι τα πρώτα 5 χλμ του έργου είχαν δοθεί σε χρήση ήδη από τον Δεκέμβριο του 2021.

Το έργο αποτελούσε εκκρεμότητα από το 2010. Τον Σεπτέμβριο του 2020 υπογράφηκε η σύμβαση και σήμερα αποδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα της διαπλάτυνσης από 6,5 μ. στα 11 μ. σε όλο το μήκος της οδού από Θέρμη – όρια νομού Θεσσαλονίκης.

Το έργο ολοκληρώνεται έξι μήνες νωρίτερα από το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Στο έργο αναβάθμισης τμήματος του άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου αναφέρεται με ανάρτησή του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

«Με σχέδιο δόθηκε στην κυκλοφορία, 6 μήνες νωρίτερα, το έργο αναβάθμισης και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα του άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου προϋπολογισμού 29 εκατ. ευρώ, που αποτελούσε εκκρεμότητα από το 2010», αναφέρει συγκεκριμένα στην ανάρτησή του ο κ. Οικονόμου.

Ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του τόνισε:

«Είναι μία σημαντική ήμερα για τη Χαλκιδική, για τη Θεσσαλονίκη, για τη Μακεδονία, γιατί παραδίδουμε ένα έργο, το οποίο είχε ταλαιπωρήσει πάνω από 10 χρόνια την περιοχή, το Θέρμη- Γαλάτιστα, στην κυκλοφορία.

Είναι ένας δρόμος 12,5 χλμ, ένας δρόμος ο οποίος ήταν στις προτεραιότητες εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δυστυχώς ποτέ δεν ολοκληρωνόταν. Εμείς όχι απλά δημοπρατήσαμε το έργο, το συμβασιοποιήσαμε και το ολοκληρώσαμε, αλλά κάναμε και κάτι που σπανίζει: Παραδίδουμε το έργο έξι μήνες πριν τη συμβατική υποχρέωση του εργολάβου.

Αυτό το έργο όμως είναι ένα από τα πολλά έργα που κάνουμε στην ευρύτερη περιοχή. Διότι μαζί με το Μετρό Θεσσαλονίκης, μαζί με την οδική σύνδεση που φτάνει στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης, μαζί με το flyover και όλα τα σιδηροδρομικά έργα τα οποία έχουν δρομολογηθεί, η Μακεδονία, η Θεσσαλονίκη, πλέον αφήνει το χθες πίσω.

Δρομολογούνται έργα πάνω από 5 δισ ευρώ. Και δεν είναι έργα που βρίσκονται επί χάρτου. αλλά έργα που αυτή τη στιγμή υλοποιούνται και δρομολογούνται».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έδωσε συγχαρητήρια στη διοίκηση της Εγνατίας Οδού και στον ανάδοχο, καθώς το έργο «έτρεξε» πολύ γρήγορα. Επίσης, σημείωσε ότι το έργο αυτό μελετήθηκε από το Υπουργείο, αλλά έχει χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια.

Από την πλευρά του ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι: «Το έργο αναβάθμισης του Θέρμη – Γαλάτιστα έχει για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έναν ιδιαίτερο συμβολισμό καθώς κλείνει μία εκκρεμότητα αρκετών ετών. Κερδίζουμε ακόμα μία μάχη του αυτονόητου και ανακτούμε την εμπιστοσύνη των πολιτών. Ταυτόχρονα, αποδεικνύουμε ότι με τη σκληρή δουλειά τα έργα ολοκληρώνονται και μάλιστα κάποιες φορές, αρκετούς μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα».

Ως προς τη σημασία του έργου, ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «το Θέρμη – Γαλάτιστα, όπως και το “ορφανό χιλιόμετρο” της Ποτίδαιας ολοκληρώνουν τις παρεμβάσεις μας σε ό,τι αφορά τις συνδέσεις με τη Χαλκιδική, προσφέρουν σημαντική αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και νέες αναπτυξιακές δυνατότητες καθώς οι μετακινήσεις γίνονται ταχύτερες και πιο άνετες».

«Σήμερα, στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα η κυβέρνηση υλοποιεί ένα συνολικό σχέδιο 30 έργων ύψους 10 δισ. ευρώ και ο προγραμματισμός εξελίσσεται σύμφωνα με τις δεσμεύσεις μας. Συνεχίζουμε χωρίς καμία καθυστέρηση για να δώσουμε και άλλα έργα στους πολίτες» ανέφερε κλείνοντας.

Διαβάστε επίσης:

Μέτρα για εξοικονόμηση ενέργειας στο Δημόσιο: Σήμερα οι ανακοινώσεις – Τι αποφάσισαν οι άλλες χώρες

ΔΕΗ: Πότε ξεκινάει το buyback- Έρχεται εξαγορά στη Ρουμανία