ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Neda Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Λυκιαρδοπούλου, εξασφάλισε ένα πολύ καλό deal για τη ναύλωση ενός νεότευκτου VLCC.
Όπως αναφέρουν ναυλομεσιτικές πηγές από την Ευρώπη το νεότευκτο πλοίο Ascona (χωρητικότητας 319.000-dwt και κατασκευής 2018) ναυλώθηκε για τρία χρόνια με την συμφωνία να περιλαμβάνει και option για ακόμη 2 χρόνια.
Οι ημερήσιοι ναύλοι έχουν καθοριστεί για τρία πρώτα χρόνια στα 34.000 δολάρια ημερησίως, για τον τέταρτο χρόνο -εφόσον ενεργοποιηθεί η option- οι ναύλοι θα αναδιαμορφωθούν στα 36.000 δολάρια την ημέρα και για τον πέμπτο χρόνο θα «σκαρφαλώσουν» στα 38.000 δολάρια.
Η εταιρεία της οικογένειας Λυκιαρδοπούλου παρήγγειλε το συγκεκριμένο δεξαμενόπλοιο τον Απρίλιο του 2018 έναντι 82 εκατ. δολαρίων από τα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries. Το πλοίο διαθέτει και φίλτρα ώστε να συμμορφώνεται στους νέους κανονισμούς του IMO.
Η Neda Maritime διαθέτει ένα στόλο από 23 πλοία, tankers και bulkers. Συμπεριλαμβανομένου και του νεότευκτου Ascona η εταιρεία έχει 6 VLCCs ενώ είναι σε διαδικασία εύρεσης αγοραστή για ένα από αυτά και συγκεκριμένα το Apollonia (χωρητικότητας 309.201-dwt και κατασκευής 2003).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Φ. Εμπειρίκος: Η Aeolos ανανεώνει το στόλο της. Η νέα κίνηση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Βαρδινογιάννης: Τα πάρε-δώσε της Avin International για την ανανέωση του στόλου της
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Άγονος και ο τρίτος πλειστηριασμός του «Αίολος Κεντέρης Ι»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;