ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως αναφέρουν ναυλομεσιτικές πηγές από την Ευρώπη το νεότευκτο πλοίο Ascona (χωρητικότητας 319.000-dwt και κατασκευής 2018) ναυλώθηκε για τρία χρόνια με την συμφωνία να περιλαμβάνει και option για ακόμη 2 χρόνια.
Οι ημερήσιοι ναύλοι έχουν καθοριστεί για τρία πρώτα χρόνια στα 34.000 δολάρια ημερησίως, για τον τέταρτο χρόνο -εφόσον ενεργοποιηθεί η option- οι ναύλοι θα αναδιαμορφωθούν στα 36.000 δολάρια την ημέρα και για τον πέμπτο χρόνο θα «σκαρφαλώσουν» στα 38.000 δολάρια.
Η εταιρεία της οικογένειας Λυκιαρδοπούλου παρήγγειλε το συγκεκριμένο δεξαμενόπλοιο τον Απρίλιο του 2018 έναντι 82 εκατ. δολαρίων από τα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries. Το πλοίο διαθέτει και φίλτρα ώστε να συμμορφώνεται στους νέους κανονισμούς του IMO.
Η Neda Maritime διαθέτει ένα στόλο από 23 πλοία, tankers και bulkers. Συμπεριλαμβανομένου και του νεότευκτου Ascona η εταιρεία έχει 6 VLCCs ενώ είναι σε διαδικασία εύρεσης αγοραστή για ένα από αυτά και συγκεκριμένα το Apollonia (χωρητικότητας 309.201-dwt και κατασκευής 2003).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Φ. Εμπειρίκος: Η Aeolos ανανεώνει το στόλο της. Η νέα κίνηση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Βαρδινογιάννης: Τα πάρε-δώσε της Avin International για την ανανέωση του στόλου της
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Άγονος και ο τρίτος πλειστηριασμός του «Αίολος Κεντέρης Ι»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν