Η ναυτιλιακή Neda Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Λυκιαρδοπούλουναύλωσε τάνκερ μεταφοράς προϊόντων LR2 στην Trafigura για ένα χρόνο, σε τιμή αρκετά υψηλή για τα δεδομένα της αγοράς. Πρόκειται για το χωρητικότητας 110,000-dwt πλοίο Suvretta (κατασκευής 2008), του οποίου τα ναύλα ανέρχονται, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, στα 21.000 δολάρια ημερησίως.

Σύμφωνα με την Fearnleys, τα ναύλα για ετήσιο συμβόλαιο σε πλοία LR2 κυμαίνονται στα 17.500 δολ. ημερησίως. Αντίστοιχα η Maritime Strategies International τοποθετεί την τιμή τους στα 18.000 δολ. ημερησίως.

Τόσο η Neda όσο και η Trafigura δεν έχουν σχολιάσει τη συμφωνία.

Υπενθυμίζεται ότι η Neda Maritime εξαγόρασε το πλοίο Suvretta τον Ιούνιο 2008, όταν η αγορά βρίσκονταν σε άνθηση, έναντι 91 εκατ. δολαρίων.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για το δεύτερο πλοίου ίδιου τύπου της ναυτιλιακής που ναυλώνεται από την Trafigura. Τον περασμένο μήνα οι δύο πλευρές υπέγραψαν αντίστοιχη συμφωνία για το πλοίο Stellata, χωρητικότητας 110,000 και κατασκευής 2016, με ημερήσια ναύλα 15.400 δολάρια. Το αδελφό πλοίο Seriana (κατασκευής 2015) είναι επίσης ναυλωμένο από την Trafigura μέχρι το Σεπτέμβριο, με ναύλα 15.500 δολάρια ημερησίως.

Η επικείμενη νομοθεσία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) που θα ισχύσει από το 2020, αναμένεται να οδηγήσει ορισμένα από τα πλοία εκτός συναλλαγών προκειμένου να τοποθετηθούν σε αυτά scrubbers. Η εξέλιξη ατή εκτιμάται ότι θα οδηγήσει υψηλότερα τις τιμές των ναύλων αυτή τη χρονιά, υποστηρίζουν αναλυτές.

Έρευνα του Bloomberg στην οποία συμμετείχαν ναυτιλιακοί αναλυτές, τοποθετεί τη μέση πρόβλεψη των ναύλων στα τάνκερ στα 19.000 δολάρια ημερησίως φέτος έναντι 12.000 δολ. την ημέρα, το 2018.

ναυτιλία ναυλαγορά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Ευ. Μυτιληναίος: Φέρνει νέο φορτίο αμερικανικού LNG στην Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:    Ποιες κατηγορίες πλοίων έστειλαν στα διαλυτήρια οι εφοπλιστές κατά το πρώτο δίμηνο του 2019

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Αλ. Προκοπάκης: Το φιλόδοξο project της Probunkers μπαίνει στο επόμενο στάδιο