ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 2,2 δισ. ευρώ, από 1,6 δισ. ευρώ πέρυσι, κυρίως λόγω των χαμηλότερων δαπανών για τόκους μετά τη διευθέτηση ενός μεγάλου δανείου το 2023.
Όπως αναφέρει το Reuters, η ιδιοκτήτρια της μεγαλύτερης μάρκας επίπλων στον κόσμο, προέβη σε μειώσεις τιμών, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η προσιτότητά της, αφού μεταξύ 2021 και 2022, αύξησε σημαντικά τις τιμές, εν μέσω διαταραχών στην αλυσίδα εφοδιασμού, που εκτόξευσε το κόστος των πρώτων υλών.
Η Inter ΙΚΕΑ, η οποία προμηθεύει τα καταστήματα στα οποία παραχωρεί με franchising το εμπορικό σήμα ΙΚΕΑ, μείωσε τις τιμές της κατά μέσο όρο 15% κατά τη διάρκεια του έτους, δήλωσε ο Global Operations Manager, Henrik Elm, επιτρέποντας στα καταστήματα λιανικής ΙΚΕΑ να μειώσουν τις τιμές για τους πελάτες κατά μέσο όρο 10%, αφού μειώθηκε το κόστος των πρώτων υλών.
Οι μειώσεις οδήγησαν τα έσοδα της Inter IKEA σε πτώση 8,9% στα 26,5 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Αυγούστου.
Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε ότι οι χαμηλότερες τιμές ενθάρρυναν τους πελάτες να προχωρήσουν σε περισσότερες αγορές, βοηθώντας στην αύξηση του λειτουργικού κέρδους σε 2,3 δισ. ευρώ, από 2,2 δισ. ευρώ το 2023.
Η πτώση των τιμών επηρέασε επίσης τις χονδρικές πωλήσεις της εταιρείας προς τους λιανοπωλητές, καθώς έπληξε και την αμοιβή franchise της Inter IKEA ύψους 3% επί των καθαρών πωλήσεων που εισπράττει.
Διαβάστε επίσης:
Σκλαβενίτης: Έσπασαν το φράγμα των 5,1 δισ. ευρώ οι πωλήσεις
Sony: Εκτοξεύτηκαν κατά 69% τα λειτουργικά κέρδη το γ’ τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα