H κατηγορία του καφέ αποτελεί το νέο μεγάλο στοίχημα για την Coca Cola Τρία Εψιλον. Με ένα ισχυρό επενδυτικό πλάνο βάζει στην αγορά Horeca τον premium caffe Vergnano στοχεύοντας να γίνει μια ηγετική δύναμη και στην αγορά του καφέ.

«Συνώνυμο του premium ιταλικού καφέ, με 140 χρόνια ιστορίας και εμπειρίας, στοχεύουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα να κάνουμε τον Caffe Vergnano ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ιταλικά brands στην Ελλάδα» σημείωσε η Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο σε συνέντευξη τύπου για το λανσάρισμα του νέου καφέ στην ελληνική αγορά Horeca.

1

Συνδυαστικά με τον Costa Coffee και λανσάροντας μια πιο premium κατηγορία καφέ και μόνο στο κανάλι της Horeca σε πρώτη φάση η εταιρεία επιδιώκει να καλύψει ένα ευρύτερο φάσμα προτιμήσεων και ομάδων καταναλωτών διευρύνοντας το μερίδιό της στη συγκεκριμένη αγορά.

Στόχος τα 1.000 συνεργαζόμενα καταστήματα στην 5ετία

H leader στα αναψυκτικά-εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (48.5%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα- αξιοποιώντας το πολύ ισχυρό δίκτυο συνεργατών που έχει και με το οποίο καλύπτει το 90% της επικρατείας έχει θέσει ψηλά τον πήχη.

Ήδη τα συνεργαζόμενα καταστήματα είναι 100 και στο τέλος του έτους υπολογίζεται ότι θα έχουν φτάσει τα 300.

Σε βάθος πενταετίας, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η κ. Αναργύρου Νίκολιτς, ο στόχος είναι τα συνεργαζόμενα καταστήματα να ξεπεράσουν τα 1.000.

Δεν υπάρχει προοπτική ανάπτυξης καταστημάτων Caffe Vergnano, καθώς είναι εκτός πολιτικής της εταιρείας ωστόσο θα δημιουργηθούν από τους συνεργάτες κάποια embassy outlet που θα έχουν την εικόνα και την αισθητική της Caffe Vergnano. Μιας ιταλικής οικογενειακής επιχείρησης με ιστορία από το 1882 και έδρα τη Santena στην Ιταλία.

H στρατηγική συνεργασία με την Coca Cola HBC, η οποία εξαγόρασε το 30% της εταιρείας το 2021 ενισχύει την εξωστρέφειά της και διευρύνει το αποτύπωμά της στις αγορές του εξωτερικού.

«Η ελληνική αγορά ήταν πάντα πολύ σημαντική και αγαπητή σε εμάς. Τώρα, χάρη στη συνεργασία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες. Συνδυάζοντας την εμπειρία, το δίκτυο και την τεχνογνωσία της Coca-Cola Τρία Έψιλον, με την κληρονομιά του καφέ, τα διακεκριμένα προϊόντα και τη βαθιά γνώση του κλάδου, συνθέτουμε τα κατάλληλα εφόδια για να επιταχύνουμε την επέκτασή μας και να φέρουμε τον αυθεντικό espresso μας στους Έλληνες καταναλωτές” σημείωσε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης η διευθύνουσα σύμβουλος της Caffè Vergnano, Carolina Vergnano.

Το πλάνο ανάπτυξης στις αγορές του εξωτερικού δεν είναι συγκεκριμένο. Ήδη έχει λανσαριστεί σε 18 όπως επισημάνθηκε από τον Coffee Business Director της Coca Cola HBC, Πρόδρομο Νικολαϊδη.

Νέες επενδύσεις για το λανσάρισμα του Caffe Vergnano

Η επένδυση της Coca Cola για τη διείσδυση στην αγορά του καφέ με το νέο προϊόν που έχει εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της είναι σημαντική, όπως επισημάνθηκε χωρίς ωστόσο να προσδιοριστεί το ύψος της.

“Οι επενδύσεις αυτές δεν έχουν συμπεριληφθεί στο αρχικό επενδυτικό πλάνο ύψους 75 εκατ. ευρώ για τη διετία 2022-2023” διευκρίνισε η επικεφαλής της Coca Cola Τρία Εψιλον. Πρόσθεσε δε ότι απαιτούνται σημαντικά ποσά τόσο για τον εξοπλισμό των συνεργαζόμενων καταστημάτων όσο και για προώθηση και μάρκετινγκ αλλά και την εκπαίδευση στην οποία  δίνεται μεγάλη βαρύτητα.

Η αγορά του λιανεμπορίου δεν είναι ακόμη στα σχέδια της εταιρείας.

Το χτίσιμο μιας ισχυρής μπράντας στον κλάδο Horeca είναι προτεραιότητα και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η αγορά της λιανικής, όπου ήδη δραστηριοποιείται με τον Costa Coffee.

Το μερίδιο αγοράς, με βάση τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, είναι για τις κάψουλες στο 5,5% και  για τον αλεσμένο καφέ το ποσοστό είναι μεγαλύτερο από 8%. Στόχος είναι το ποσοστό να αυξηθεί άμεσα στο 10%.

Ο Caffè Vergnano διατίθεται αποκλειστικά σε καταστήματα HoReCa, σε πανελλαδικό επίπεδο.

Με ένα ολοκληρωμένο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων και συνολικά 6 blends espresso, ο Caffè Vergnano έρχεται να καλύψει πλήρως τις ανάγκες των χώρων εστίασης. Κυκλοφορεί σε δύο διαθέσιμες γκάμες, την 1882 Line σε συσκευασίες 100% R-PET 2.5kg και την Classic Line με 4 κωδικούς σε συσκευασία 1kg.

Διαβάστε επίσης

Κλουκίνας Λάππας: Έφεση στην απόφαση του δικαστηρίου για τον διαχειριστικό έλεγχο

Mytilineos: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της WATT+VOLT

Ιntrakat: Στο 3,80% το ποσοστό του Δημήτρη Κούτρα