Luis Gallego, CEO IAG
Άνω των εκτιμήσεων κέρδη ανακοίνωσε η IAG για το γ’ τρίμηνο, λόγω της υψηλότερης ζήτησης για υπερατλαντικά δρομολόγια, ενώ δήλωσε ότι αναμένει την ισχυρή οικονομική απόδοση να συνεχιστεί για το υπόλοιπο του έτους.
Η λειτουργικά κέρδη του ιδιοκτήτη της British Airways αυξήθηκαν κατά 15% σε περισσότερα από 2 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών.
Τα έσοδα για το τρίμηνο ανήλθαν στα 9,33 δισεκατομμύρια ευρώ (10,1 δισεκατομμύρια δολάρια), επίσης άνω των εκτιμήσεων.
Σύμφωνα με τον Όμιλο, τα κέρδη του τροφοδοτήθηκαν από την αγορά του Βορείου Ατλαντικού, όπου η παραγωγική ικανότητα αυξήθηκε σχεδόν κατά 4% στο τρίμηνο.
Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών
Παράλληλα, ο IAG ανακοίνωσε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 350 εκατομμυρίων ευρώ από τις 11 Νοεμβρίου, καθώς ο όμιλος ενεργοποιεί ορισμένα από τα ταμειακά του αποθέματα.
Ωστόσο, αναθεώρησε προς τα κάτω τις προοπτικές χωρητικότητάς του για ολόκληρο το έτος, προβλέποντας τώρα μια επέκταση 6% από 7% προηγουμένως, αναφέροντας «τον αντίκτυπο της διακοπής λειτουργίας και τη διαθεσιμότητα αεροσκαφών».
Η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας το δ’ τρίμηνο θα ανέλθει σε περίπου 5%, ανέφερε ο όμιλος.
Σημειώνεται ότι οι λειτουργίες επηρεάστηκαν πρόσφατα από προβλήματα σε κινητήρες, που κράτησαν ορισμένα από τα Boeing Co. 787 Dreamliners στο έδαφος και ανάγκασαν τη θυγατρική της British Airways να στραφεί σε παλαιότερα αεροσκάφη 777.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της IAG, Luis Gallego, δήλωσε ότι η πιο χαμηλή προοπτική χωρητικότητας αποδίδεται εν μέρει σε αυτόν τον παράγοντα.
Ο IAG σημείωσε ότι θα συνεχίσει να ελέγχει τα σημεία και τις συχνότητες του δικτύου στην Ασία, κάτι που ο Galleo σε μια κλήση με δημοσιογράφους είπε ότι «δεν είναι αυτή τη στιγμή προτεραιότητα για εμάς να έχουμε χωρητικότητα» και ότι η εταιρεία θέλει να «ενισχύει τις πτήσεις που αφορούν στον Ατλαντικό».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος IAG είναι ο τελευταίος από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς αεροπορικούς ομίλους που ανέφεραν κέρδη για το τρίμηνο.
Η αξία της μετοχής του αυξηθεί κατά 41% μέχρι στιγμής φέτος, σε σύγκριση με την πτώση 41% της Air France-KLM και την πτώση 22% στην Deutsche Lufthansa.
Διαβάστε επίσης:
British Airways: Αριθμό πτήσεων ρεκόρ προς τη Βόρεια Αμερική σχεδιάζει για το καλοκαίρι του 2025
Richemont: Η Κίνα ψαλίδισε τα κέρδη της ιδιοκτήτριας της Cartier και της Vacheron Constantin