Στην τελική ευθεία έχει εισέλθει η έναρξη λειτουργίας του πρώτου καταστήματος Yolenis στις ΗΠΑ. Όπως αναφέρει στο mononews.gr ο διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας, Γιάννης Γεωργιάδης, η προετοιμασία έχει εισέλθει σε φάση ολοκλήρωσης και το νέο κατάστημα θα είναι έτοιμο να υποδεχθεί το αμερικάνικο κοινό στα τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου.

Οι προσδοκίες είναι μεγάλες, αφού τα μηνύματα που έρχονται από διάφορες πλευρές είναι πολύ ενθαρρυντικά. Η τοπική κοινωνία του Providence που θα στεγάζεται το κατάστημα περιμένει με ανυπομονησία τη νέα επιχείρηση, η οποία θα φέρει έναν άλλο αέρα, πιο μεσογειακό στην περιοχή.

«Το στοίχημα που αναλαμβάνουμε είναι μεγάλο… ωστόσο υπάρχει αισιοδοξία για το νέο εγχείρημά μας», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης. Στόχος των ανθρώπων της Yolenis και του υπεύθυνο franchisee είναι το νέο κατάστημα να μπορεί να εξυπηρετεί πολλά και διαφορετικά κοινά, εργαζόμενους και επισκέπτες. Και για αυτό, πέρα από παντοπωλείο, όπου θα πωλούνται τυποποιημένα ελληνικά προϊόντα θα υπάρχει και ένας χώρος εστιατορίου.

Γιάννης Γεωργιάδης,
διευθυντής μάρκετινγκ και εκ των ιδρυτών της εταιρείας

Να σημειωθεί ότι το κατάστημα στις ΗΠΑ θα στεγαστεί στο ισόγειο ενός διατηρητέου κτιρίου του 1852. Εκεί θα διατίθενται περίπου 600 ελληνικά προϊόντα, αλλά και επιλεγμένα τοπικά προϊόντα, με στόχο οι καταναλωτές της τοπικής κοινωνίας να έρθουν πιο κοντά στην ελληνική διατροφική κουλτούρα. Ο συνεργάτης (master franchise) που έχει αναλάβει την ευθύνη ανάπτυξης του σήματος έχει δεσμευθεί να ανοίξει στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Αγγλίας εννέα με δέκα καταστήματα Yolenis μέχρι το 2020.

Ικανοποίηση επικρατεί και για την πορεία του καταστήματος στο Κολωνάκι στον ένα χρόνο παρουσίας του. Μετά από πολλές αλλαγές και πειραματισμούς, οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν καταλήξει στο μοντέλο λειτουργίας αλλά και στους συνεργάτες που θα φιλοξενούνται στις χώρους του και δηλώνουν αισιόδοξοι για τη συνέχεια. Επιπλέον, το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσει διάφορες δράσεις που θα ενισχύσουν την επισκεψιμότητά του, αξιοποιώντας την αύξηση της τουριστικής κίνησης στην πρωτεύουσα. Ανάμεσα σε αυτές, είναι το “ελληνικό πρωινό” καθώς και στοχευμένα τουριστικά πακέτα, που θα περιλαμβάνουν μαθήματα μαγειρικής, γευσιγνωσίες κρασιού και ελαιολάδου.

Who is Who

Η Yoleni’s ξεκίνησε εν μέσω κρίσης, το 2011 και σήμερα αποτελεί ίσως το κορυφαίο ηλεκτρονικό delicatessen το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα στον Ευρωπαίο και Αμερικανό καταναλωτή να προμηθευτεί αυθεντικά προϊόντα από κάθε γωνιά της Ελλάδας με μέσο όρο παράδοσης μέσα σε 16 έως 36 ώρες από την παραγγελία. Μέσω της ιστοσελίδας www.yolenis.com προσφέρει περισσότερα από 2.500 προϊόντα από 230 καταξιωμένους παραγωγούς της Ελλάδας καθώς και πλούσιες πληροφορίες για την κάθε περιοχή, τοπικές συνταγές και τρόπους σερβιρίσματος.

Το δίκτυο της καταγράφει αποστολές/πωλήσεις και στις 28 χώρες της Ευρώπης ενώ εκτός της Ε.Ε. παρουσία έχει σε 29 Πολιτείες των ΗΠΑ, ενώ κάνει μεμονωμένες αποστολές σε 19 ακόμα (τρίτες) χώρες παγκοσμίως. Οι δραστηριότητες επεκτείνονται και στην παροχή υπηρεσιών εταιρικού δώρου, με ευρύ δίκτυο πελατών. Το καλοκαίρι του 2016 άνοιξε φυσικό κατάστημα στο Κολωνάκι. Ένα ολοκληρωμένο πολυχώρο που συνδυάζει το παλιό μπακάλικο της δεκαετίας του 1960, προσφέροντας μοναδική γευστική εμπειρία με ελληνικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών σε ένα φιλικό και οικείο περιβάλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Όμιλος Υγεία: Αύξηση 131,4% στα καθαρά κέρδη

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Facebook: Δημοσίευσε τη μυστική λίστα με τους κανονισμούς της υπηρεσίας αναρτήσεων