Η Walmart συμφώνησε να καταβάλει 16 δισεκ. δολάρια για την απόκτηση του 77% της ινδικής ιστοσελίδας αγορών Flipkart, σε μία κίνηση που αποτελεί τη μεγαλύτερη ξένη επένδυση της αμερικανικής εταιρίας λιανικών πωλήσεων, καθώς ανταγωνίζεται την Amazon.com στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μια από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες αγορές του κόσμου.

Σύμφωνα με αναλυτές που επικαλείται το Γαλλικό Πρακτορείο, πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξαγορά παγκοσμίως στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η συμφωνία, που έρχεται ύστερα από σχεδόν δύο χρόνια διαπραγματεύσεων, θα βοηθήσει τη Walmart να σταθεροποιήσει και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της έναντι της Amazon.com, η οποία φέρεται να προσπάθησε να καταθέσει ανταγωνιστική προσφορά για την ινδική εταιρία.

«Η Ινδία είναι μια από τις πιο ελκυστικές αγορές λιανεμπορίου σε όλον τον κόσμο, δεδομένου του μεγέθους και του ρυθμού ανάπτυξής της, και η επένδυσή μας είναι μια ευκαιρία να συνεργαστούμε με την εταιρία που ηγείται του μετασχηματισμού του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά», δήλωσε σήμερα σε ανακοίνωση ο Νταγκ ΜακΜίλον, διευθύνων σύμβουλος της Walmart.

Η απόκτηση ποσοστού στη Flipkart, που πουλά τα πάντα – από τηλέφωνα και smartphones έως βιβλία και ρούχα – δίνει στη Walmart πρόσβαση στην ινδική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, η αξία της οποίας θα μπορούσε να ανέλθει στα 200 δισεκ. δολαρίων σε μία δεκαετία, σύμφωνα με τη Morgan Stanley.

Υπενθυμίζεται ότι πέρσι, οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ινδία έφτασαν την αξία των 21 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τη Forrester, μια αξία που αναμένεται να εκτοξευτεί καθώς όλο και περισσότερο του 1,25 δισ. του πληθυσμού της χώρας κάνει χρήση του ίντερνετ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Alibaba Group: Επεκτείνεται στην Νότια Ασία – Εξαγόρασε την Daraz Group

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κοντά σε μεγάλο deal συγχώνευσης Sainsbury’s και βρετανικού τμήματος της Walmart

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς οι δασμοί μπορεί να γυρίσουν «μπούμερανγκ» για Nike, Walmart, Samsonite