Η United Media, η εταιρεία MME της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Νova, ανακοίνωσε τον ορισμό του George Makris ως Programming Director.

Με καριέρα που καλύπτει πάνω από δύο δεκαετίες στον κλάδο των MME, ο George Makris φέρνει εκτεταμένη εμπειρία στην ανάπτυξη επιχειρήσεων, τη στρατηγική προγράμματος, την έρευνα και το μάρκετινγκ.

1

Στο παρελθόν κατείχε τις θέσεις του Programming Director της NOVA Croatia, του επικεφαλής της τηλεόρασης TV 1+1 της Ουκρανίας και του Director of Research and Strategic Development στο RTL Croatia.

Το 2021, ορίστηκε ως Programming Director της United Media καλύπτοντας την περιοχή της Αδριατικής.

Χάρη στη στρατηγική προσέγγιση και τη δημιουργία προγραμμάτων που σχεδιάστηκαν για να περιλαμβάνουν τον καλύτερο συνδυασμό πρωτότυπων, εγχώριων παραγωγών και αδειοδοτημένων παγκόσμιων τηλεοπτικών format, όλα τα τηλεοπτικά κανάλια της United Media στη Σερβία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη κατέγραψαν σημαντική αύξηση της τηλεθέασης.

Στην Κροατία, το Nova TV είναι εδώ και χρόνια το τηλεοπτικό κανάλι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, ενώ στη Σερβία, το NOVA S έχει τοποθετηθεί ως το τρίτο κανάλι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση.

Τα εθνικά τηλεοπτικά κανάλια NOVA M και NOVA BH κατέχουν επίσης υψηλή θέση στην τηλεθέαση. Ο George Makris ορίζεται ως Programming Director της United Media στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία.

H Aleksandra Subotic, CEO της United Media ανέφερε:

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τον George στη νέα του θέση. Το επιτυχημένο βιογραφικό του και η σημαντική εμπειρία του στον κλάδο τον καθιστούν ιδανικό υποψήφιο για τη θέση αυτή.

Χάρη στη στρατηγική του προγράμματος που εφάρμοσε στην περιοχή της Αδριατικής τα τελευταία δύο χρόνια, τα μέσα ενημέρωσης μας ξεχώρισαν στην αγορά και κέρδισαν την εμπιστοσύνη των τηλεθεατών. Αναμένουμε με ανυπομονησία περαιτέρω ανάπτυξη στις αγορές άλλων χωρών”.

Ο George Makris επισήμανε:

“Είναι πραγματικά μεγάλη τιμή για μένα να αναλάβω αυτή την πρόκληση ως Programming Director της United Media. Πρόκειται για μια τεράστια ευκαιρία να συμβάλω στην ανάπτυξη και την επιτυχία των ΜΜΕ σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιούμαστε και είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεργαστώ με τις ταλαντούχες ομάδες μας για να προσφέρουμε ελκυστικό περιεχόμενο στο κοινό μας σε όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη”.

Ο Makris είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη διοίκηση μάρκετινγκ B2B και στο παρελθόν έχει επίσης διατελέσει αναπληρωτής διευθυντής στην AGB Nielsen Media Research. Φέρνει πλούσια εμπειρία από τους ρόλους του στην Ipsos και την AC Nielsen EMEA.

Σχετικά με τη United Media:

Η United Media είναι μέλος της United Group και η κορυφαίας εταιρείας media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με παρουσία σε οκτώ χώρες.

Με συνολικά 4.200 υπαλλήλους, η United Media παράγει περισσότερες από 40.000 ώρες πρωτότυπου περιεχομένου κάθε χρόνο, το οποίο διανέμεται σε μια αγορά άνω των 40 εκατομμυρίων ανθρώπων, από κορυφαίους διεθνείς παρόχους.

Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει 55 τηλεοπτικούς σταθμούς, 30 διαδικτυακά μέσα, 6 εφημερίδες, 2 περιοδικά και 5 ραδιοφωνικούς σταθμούς. σταθμών. Η εταιρεία διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της παρέχοντας μοναδικές και ανταγωνιστικές υπηρεσίες διαφήμισης.

Διαβάστε επίσης:

Vodafone: Ξανά στο τραπέζι η πώληση της θυγατρικής της στην Ισπανία

Nova: Στα 580 εκατ. ευρώ τα έσοδα το 2022 – 288 εκατ. ευρώ από τη κινητή

Ευρωζώνη: Καμπανάκι για συρρίκνωση της οικονομίας – Βαρίδι Γερμανία και Γαλλία