ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περισσότερες από 2,5 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο πραγματοποιούν οι Έλληνες, με το χοιρινό σουβλάκι να αποτελεί την πιο δημοφιλή προτίμηση, σύμφωνα με το efood
Η Τσικνοπέμπτη είναι συνδεδεμένη με την ελληνική παράδοση, αποτελώντας την κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της μεγάλης νηστείας της Σαρακοστής. Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
Διαβάστε επίσης:
Mytilineos: Αγορά ιδίων μετοχών με μέση τιμή €36,0152/μετοχή
Lamda Development: Αγορά ιδίων μετοχών αξίας €136.602
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Άδωνις, ο «Ρομπέν των ασθενών»: Ασχολείται με τα προβλήματα και τα λύνει – Αρθρο παρέμβαση
- Προμηθευτές: Να πληρώνει ο ΔΕΔΔΗΕ τις παραπάνω απώλειες δικτύου- Στο 18% το 2022, επιπλέον 200 εκ. χαράτσι
- Θετικά υποδέχτηκαν οι Αγορές τον νέο ένοικο του Λευκού Οίκου, αλλά ο πλανήτης αγωνιά
- Οινοποιία Τσάνταλη: Από τα σαλόνια του Κρεμλίνου στην πτώχευση