ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Κερδίζοντας δύο θέσεις σε σχέση με πέρυσι, το brand «T» βρίσκεται στην ένατη θέση ανάμεσα στα δέκα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 10 της παγκόσμιας κατάταξης.
Η νέα, διεθνής αναγνώριση του brand «T», προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη δυναμική στο brand COSMOTE, αντικατοπτρίζοντας την ποιότητα των υπηρεσιών που απολαμβάνουν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η επιτυχημένη απόδοση της Telekom βασίζεται στην τρέχουσα αξία του brand της, την υψηλότερη στην ιστορία του Ομίλου, η οποία ανήλθε στα 73,3 δις. δολάρια, έχοντας αυξηθεί κατά 17% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και 84% από το 2020.
Η ικανοποίηση του πελάτη δίνει στο brand ακόμη μεγαλύτερη δυναμική
Η Brand Finance αποδίδει αυτή τη σημαντική αύξηση στην αξία του brand του Ομίλου Telekom στην οικονομική και τεχνολογική του ανάπτυξη. Η Telekom συνεχίζει να έχει εξαιρετική απόδοση σε τομείς, όπως οι βιώσιμες επενδύσεις σε ποιότητα δικτύου, οι ψηφιακές τεχνολογίες και η εμπειρία πελάτη.
Σύμφωνα με τη μελέτη, η εξαιρετική ποιότητα δικτύου της Telekom παίζει αποφασιστικό ρόλο όσον αφορά την απόκτηση και τη διατήρηση πελατών – τόσο στην Ευρώπη όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η βαθμολογία του brand έχει αυξηθεί από 79 σε 83 στους 100 βαθμούς, που σημαίνει ότι έχει βελτιωθεί από βαθμολογία AA+ σε AAA-.
Η σταθερή παγκόσμια παρουσία του brand επέτρεψε στην Telekom να ενισχύσει περαιτέρω την εικόνα της ως παγκόσμιου παίκτη. Οι παράγοντες αυτοί, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών, έδωσαν στο brand επιπλέον ώθηση.
Η θετική εικόνα του brand της Telekom παγκοσμίως επιβεβαιώνεται και από άλλες έρευνες, όπως η Kantar BrandZ “Most Valuable Global Brands”, αναγνωρίζοντας την επιτυχία της παγκόσμιας στρατηγικής του brand.
Το νέο σλόγκαν του brand “Connecting your world” είναι το πρόσφατο στοιχείο με το οποίο η Telekom ευθυγραμμίζει με συνέπεια την παγκόσμια brand στρατηγική της.
Διαβάστε επίσης:
Macy’s: Περικόπτει πάνω από 2.300 θέσεις εργασίας – Σε ποια καταστήματα βάζει «λουκέτο»
Τελ Αβίβ-Αμβέρσα, ένας Πικάσο δρόμος – Η κλοπή που εξιχνιάστηκε
Amazon: Επένδυση-μαμούθ $15 δισ. από την AWS στην Ιαπωνία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κωνσταντίνος Φουντάς: Το νέο «αφεντικό» του Cern μιλά για το σωματίδιο του Θεού, τον πυρηνικό πόλεμο, τα πανεπιστήμια
- Πώς τα ελληνικά πανεπιστήμια μπαίνουν στο ραντάρ των διεθνών φοιτητών
- Κυριάκος Μητσοτάκης στο TikTok για Gigabit Voucher: 379.000 νοικοκυριά και ΜμΕ θα αποκτήσουν συνδέσεις υπερυψηλών ταχυτήτων
- Pyxis (Βαλέντιος Βαλεντής): Κέρδη 3,6 εκατ. δολαρίων στο γ’ τρίμηνο