ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο δρόμος για να προχωρήσει ο διαγωνισμός στην επόμενη φάση του άνοιξε έπειτα από τη λήξη του σήριαλ με τις προσφυγές του προηγούμενου σταδίου της διαδικασίας στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) οι οποίες είχαν καταστεί χωρίς αντικείμενο.
Αρχικά απέσυρε την προσφυγή της την οποία είχε υποβάλει την περασμένη Άνοιξη η κοινοπραξία Άκτωρ, Ansaldo, Hitachi Rail Italy και χθες σύμφωνα με πληροφορίες το ίδιο έπραξε και η δεύτερη κοινοπραξία, που συμμετέχει στο διαγωνισμό, Άβαξ, Ghella, Alstom Transport.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στην τεχνική αξιολόγηση η κοινοπραξία με επικεφαλής την Άβαξ έχει ένα μικρό προβάδισμα στη βαθμολογία, το οποίο δύναται να ανατραπεί αν η οικονομική προσφορά της κοινοπραξίας της Άκτωρ είναι ελάχιστα καλύτερη από αυτή του αντιπάλου της.
Η συνέχιση της διαγωνιστικής διαδικασίας για τη γραμμή 4 θα έχει ως αποτέλεσμα την υπογραφή της σύμβασης με την ΕΡΕΤΒΟ για τις πρόδρομες εργασίες η οποία εκκρεμεί.
Το έργο προκηρύχθηκε το 2017 και σήμερα, τρία χρόνια μετά, δεν υπάρχει ασφαλής εκτίμηση για το πότε θα ξεκινήσει πολύ περισσότερο για το πότε θα ολοκληρωθεί. Θεωρείται ένα δύσκολο έργο, η χάραξή του περιλαμβάνει πολλά κεντρικά σημεία, οι σταθμοί είναι σε πυκνοκατοικημένες περιοχές (π.χ. Κολωνάκι, Εξάρχεια) κάτι που σημαίνει καθυστερήσεις και απρόοπτα.
Ο συμβατικός χρόνος κατασκευής του είναι 8 χρόνια.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- UBS για Ελλάδα: Οι νεότερες εκτιμήσεις για την οικονομία – Μεγάλη μείωση στο χρέος προς το ΑΕΠ
- Ρωσική Κατασκοπεία προς Δύση: Προειδοποιεί κατά μιας άμεσης στρατιωτικής σύγκρουσης με τη Μόσχα
- Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών: Προτάσεις για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο
- Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος: Οι Έλληνες γιατροί, ο ρόλος της Εκκλησίας και τα ελληνοτουρκικά