ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Novibet επέλεξε τη Rakuten Viber, παγκόσμιο ηγέτη στην ασφαλή και ιδιωτική επικοινωνία, ως στρατηγική πλατφόρμα για την ενίσχυση της αθλητικής εμπειρίας στην Ελλάδα.
Με το Rakuten Viber να διαθέτει ένα εντυπωσιακό ποσοστό διείσδυσης 91% στα smartphones στην Ελλάδα, η πλατφόρμα βρίσκεται σε μοναδική θέση σύνδεσης με το κοινό. Πλέον, οι Έλληνες χρήστες θα απολαμβάνουν μια αναβαθμισμένη εμπειρία επικοινωνίας, μοναδικές προσφορές και αποκλειστικό περιεχόμενο από τις συνεργατικές παροχές της Novibet, φέρνοντάς τους πιο κοντά στη δράση των αγαπημένων τους αθλημάτων.
Ο Χριστόφορος Μποζατζίδης, Chief Marketing Officer της Novibet, δήλωσε: «Συνεργαζόμενοι με τη Rakuten Viber, στοχεύουμε να προσφέρουμε στους φίλους του αθλητισμού στην Ελλάδα μια μοναδική, ολοκληρωμένη εμπειρία. Αυτή η συνεργασία έχει στόχο να κάνει τον αθλητισμό πιο προσιτό, διαδραστικό και συναρπαστικό για τους χρήστες μας. Με τις επικοινωνιακές δυνατότητες του Viber και το πάθος της Novibet για τον αθλητισμό, μπορούμε να φέρουμε τους φιλάθλους πιο κοντά στη δράση με ζωντανές ενημερώσεις, εξατομικευμένο περιεχόμενο και μια πραγματικά συνδεδεμένη εμπειρία. Πρόκειται για την προσφορά μιας ξεχωριστής εμπειρίας—μιας εμπειρίας που τοποθετεί τα μέλη μας στο επίκεντρο, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται».
Ο Νίκος Σύριος, Sales Manager, CEE στη Rakuten Viber, πρόσθεσε: «Στη Rakuten Viber, δίνουμε προτεραιότητα στη δημιουργία ουσιαστικών συνδέσεων μεταξύ των brands και του κοινού τους, και αυτή η συνεργασία αναδεικνύει πώς η τεχνολογία μπορεί να μεταμορφώσει την εμπλοκή των φιλάθλων. Η Novibet και οι συνδεδεμένες της εταιρείες προσφέρουν εμπειρίες gaming, αθλητικές ενημερώσεις και προωθούν κοινοτικά αθλητικά έργα. Μαζί, διευκολύνουμε τους λάτρεις του αθλητισμού να παραμένουν ενημερωμένοι, να αλληλεπιδρούν και να βυθίζονται πλήρως στον ενθουσιασμό των αγαπημένων τους αγώνων».
Χρησιμοποιώντας τις καινοτόμες λύσεις του Rakuten Viber, η Novibet επιδιώκει να προσφέρει στους φίλους του αθλητισμού μια καθηλωτική εμπειρία 360°, που ξεπερνά την παραδοσιακή εμπλοκή. Αυτή η προσέγγιση στοχεύει να ενισχύσει τους δεσμούς με το κοινό και να χτίσει μια ολοκληρωμένη αλληλεπίδραση με τους φιλάθλους στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης:
Sunlight Group: Συμμετέχει στη διεθνή έκθεση LogiMAT 2025
Κορκίδης: Το ΕΒΕΠ «συμπλέει» με τις πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αλεξάνδρα Σδούκου: Επιπλέον 7,5 δισ. ευρώ στα επόμενα 5 – 6 χρόνια για την ενεργειακή αναβάθμιση
- F1: Ιδού η νέα Mercedes
- ΗΠΑ: Ο Τραμπ θα καταργήσει 1.600 θέσεις εργασίας στην USAID, θα θέσει τη πλειοψηφία του εργατικού δυναμικού σε άδεια
- Ουκρανία: Στο Κίεβο ηγέτες για την τρίτη επέτειο από τη ρωσική εισβολή
