Η Nike αποφάσισε να αναστείλει  τις διαδικτυακές πωλήσεις στην Τουρκία μέσω του ιστότοπού της και της εφαρμογής για κινητά, λίγες μέρες μετά την αύξηση των τελωνειακών φόρων που επιβλήθηκαν από την Τουρκία σε ηλεκτρονικές αγορές από το εξωτερικό.

«Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε στους καταναλωτές μας ότι οι παραγγελίες τους θα φτάσουν ομαλά και στην ώρα τους, επομένως αναστέλλουμε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες από την Τουρκία προς το παρόν», ανέφερε ο αμερικανικός κολοσσός αθλητικών ειδών σε δήλωση που δημοσιεύτηκε στον επίσημο τουρκικό ιστότοπό του .

«Συνεχίζουμε να εξετάζουμε τον αντίκτυπο των πρόσφατων αλλαγών στους τελωνειακούς κανονισμούς της Τουρκίας στην εμπειρία αγορών των Τούρκων καταναλωτών», πρόσθεσε η Nİke.

Αν και η Nike δεν διευκρίνισε ποιες αλλαγές προκάλεσαν την κίνησή της, ένας νέος τουρκικός κανονισμός που τέθηκε σε ισχύ αυτή την εβδομάδα μείωσε το ανώτατο όριο για τη χρέωση φόρου στις ηλεκτρονικές αγορές ιδιωτών στα 30 ευρώ, από 150 ευρώ νωρίτερα. Ο φορολογικός συντελεστής αυξήθηκε επίσης σε 30% από 20% για αγαθά που αγοράζονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και σε 60% από 30% για αγαθά που αγοράζονται από άλλες χώρες.

Η εταιρεία συνεχίζει να πουλά τα προϊόντα της στην Τουρκία στα δικά της καταστήματα και σε εκείνα των θυγατρικών της λιανικής.

Τα νέα τελωνειακά μέτρα στόχευαν «στη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων» στο μερίδιο αγοράς και στην απασχόληση, συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών καταστημάτων και των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και στην απώλεια συναλλάγματος, δήλωσε ο υπουργός Εμπορίου Ομέρ Μπολάτ αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με το κρατικό διευθύνει το πρακτορείο Anadolu.

Διαβάστε επίσης

Κικίλιας: Διυπουργική σύσκεψη για τις ακραίες καιρικές συνθήκες των επόμενων ημερών – Κίνδυνος mega fires

Βρετανία: Σε συναγερμό οι Αρχές για νέες διαδηλώσεις – Ξεπέρασαν τις 740 οι συλλήψεις

Τουρκία: Έγκλημα κατά της ανθρωπότητας το πολύνεκρο πλήγμα του Ισραήλ κατά σχολείου στη Γάζα