Η LVMH και οι διοργανωτές των αγώνων της Formula 1 υπέγραψαν μεγάλη συμφωνία χορηγίας η αξία της οποίας μπορεί να φτάσει το ένα δισ. δολάρια, με τον γαλλικό όμιλο ειδών πολυτελείας να παίρνει τη θέση της Rolex.

Η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton θα αρχίσει να χορηγεί τους αγώνες από το 2025, με μάρκες όπως η Louis Vuitton, η Moët Hennessy και η Tag Heuer που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο της, σύμφωνα με ανακοίνωση.

1

Η 10ετούς διάρκειας συμφωνία θα μπορούσε να έχει αξία άνω του ενός δισ. δολαρίων, με ετήσιες αμοιβές χορηγίας που θα ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια δολάρια, δήλωσαν στο Bloomberg News άτομα που γνωρίζουν τις διαπραγματεύσεις.

Η συμφωνία αποτελεί ταυτόχρονα πλήγμα για την Rolex, την κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών που είναι χορηγός χρονομέτρησης της F1 από το 2013, και σηματοδοτεί την προσπάθεια της LVMH να εκμεταλλευτεί την έκρηξη των αθλητικών επενδύσεων και της τηλεθέασης.

Η LVMH ήταν μεγάλος χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων που διεξήχθησαν στο Παρίσι το καλοκαίρι, παρέχοντας οικονομική στήριξη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ (166 εκατομμύρια δολάρια). Τα εμπορικά της σήματα εμφανίστηκαν σε περίοπτη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων.

Η Louis Vuitton της LVMH και η μάρκα κοσμημάτων Tiffany & Co. εμφανίζονται τακτικά σε παγκόσμιες αθλητικές διοργανώσεις, ιδίως στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Fifa ή τα κύπελλα για το NFL.

Η Louis Vuitton έχει πραγματοποιήσει γνωστές διαφημιστικές καμπάνιες με τους ποδοσφαιριστές Cristiano Ronaldo και Lionel Messi, καθώς και με τους τενίστες Rafael Nadal και Roger Federer που φωτογραφήθηκαν από τη φωτογράφο Annie Leibovitz.

Η F1 μπήκε στο στόχαστρο της LVMH μετά την αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος για το μηχανοκίνητο άθλημα τα τελευταία χρόνια, που οφείλεται στην επέκταση των χώρων διεξαγωγής των αγώνων και στη σειρά του Netflix «Formula 1: Drive to Survive».

Η κορυφαία ελβετική μάρκα Rolex είναι ο επίσημος χορηγός χρονομέτρησης της Formula 1 από το 2013, με τις χαρακτηριστικές πράσινες και χρυσές διαφημίσεις της να έχουν καταστεί κοινός τόπος στις πίστες της F1.

Η απώλεια της χορηγικής συμφωνίας αποτελεί πλήγμα για την πιο επιτυχημένη μάρκα ρολογιών στον κόσμο, η οποία έχει συνδεθεί στενά με την κορυφαία κατηγορία των αγώνων αυτοκινήτου, ενώ είναι επίσης χορηγός του τένις και των ιππικών αγώνων.

Στέλεχος της Rolex στη Γενεύη αρνήθηκε να σχολιάσει την ανακοίνωση.

Η μάρκα Tag Heuer της LVMH έχει μακρά ιστορία με τη Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που χρονολογείται από την εποχή που ήταν ιδιωτική επιχείρηση με την επωνυμία Heuer.

Τη δεκαετία του 1980, η Tag Heuer παρουσίασε ένα ρολόι με χαλαζία, με έντονο χρώμα και πλαστικό περίβλημα, το «Formula One», που πούλησε εκατομμύρια τεμάχια. Το brand παρουσίασε φέτος μια περιορισμένη επανέκδοση του ρολογιού Formula One σε συνεργασία με την εταιρεία αθλητικών ειδών Kith.

Οι πωλήσεις του τμήματος ρολογιών της LVMH, το οποίο περιλαμβάνει τις μάρκες Tag Heuer, Hublot και Zenith και της οποίας ηγείται ο Frederic Arnault, ένα από τα πέντε παιδιά του ιδρυτή της LVMH Bernard Arnault, είναι μετά την Rolex, καθώς και τις μάρκες που ανήκουν στην Richemont και την Swatch Group AG, σε συνολικό μερίδιο αγοράς.

«Τα τελευταία χρόνια, η Formula 1 έχει γίνει πραγματικά ένα από τα πιο επιθυμητά αθλήματα στον κόσμο», δήλωσε ο Frederic Arnault. «Είμαστε μόνο στην αρχή αυτής της συνεργασίας».

Η συμφωνία πραγματοποιείται επίσης εν μέσω της επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας. Οι μετοχές της LVMH έχουν υποχωρήσει κατά περίπου 8,9% από τις αρχές του έτους, καθώς οι ανησυχίες σχετικά με την διάθεση των Κινέζων καταναλωτών για αγορές παραμένουν.

Διαβάστε επίσης:

LVMH: Παρελθόν η Off-White για τον όμιλο του Arnault – Γιατί πούλησε το πολυτελές streetwear brand

Hermes: Αλώβητη από την κρίση στην πολυτέλεια, μπαίνει στον exclusive χώρο του haute couture

LVMH: Eπενδύει στο πολυτελές brand Moncler