• Business

    Η Grecotel ανοίγει τα ξενοδοχεία της – Όλο το σχέδιο

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


    «Πρέπει να δείξουμε σε όλους ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία είναι πάλι ανοικτά. Ξεκινάμε», λέει στο mononews.gr η κα Μάρι Δασκαλαντωνάκη, CEO της μεγαλύτερης ελληνικής αλυσίδας  Grecotel.

    Πρώτος ο όμιλος της Grecotel, ανακοίνωσε χθες ότι από τις πρώτες μέρες του Ιουλίου ανοίγει τα ξενοδοχεία της που βρίσκονται στο Σούνιο, τη Μύκονο, την Κυλλήνη, την Αχαΐα και την Καλαμάτα και θα ακολουθήσουν και οι μονάδες που βρίσκονται σε Κρήτη, Κέρκυρα, Χαλκιδική.

    Και όπως χαρακτηριστικά λέει η κα Δασκαλαντωνάκη στο mononews.gr «πρέπει να εργαζόμαστε σιωπηλά, να προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες. Με προσήλωση και ευθύνη πρέπει να βάλουμε και πάλι μπροστά τη μηχανή».

    Βέβαια παραδέχεται πως οι διακοπές αυτό το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικές «απλές και με άπλα» όπως λέει χαμογελώντας.

    Δηλώνει αισιόδοξη για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού, σημειώνοντας πως:

    «Με όρους αγοράς η Ελλάδα είναι παρούσα. Πρέπει να πάρουμε μπροστά στηρίζοντας ο ένας τον άλλο. Στην προσπάθεια μας αυτή έχουμε σημαντική στήριξη από την Κυβέρνηση.

    Στόχος μας, συνεχίζει, είναι φέτος οι πελάτες μας να απολαύσουν τις διακοπές τους αλλά και το περιβάλλον, τη φύση, να μην έχουν την αίσθηση της απομόνωσης. Θέλουμε να είναι ασφαλείς, αλλά και να μην νοιώθουν περιορισμένοι. Και αυτή ακριβώς είναι η προσπάθεια όλων των Ελλήνων ξενοδόχων».

    Μαρί Δασκαλαντωνάκη, Όμιλος Grecotel

    Στο ερώτημα πόσο απλές θα είναι φέτος οι διακοπές μας η ίδια απαντά:

    «Η βασική ανάγκη των διακοπών μας είναι να βρεθούμε με τους αγαπημένους μας, να χαρούμε τη θάλασσα και τη φύση, να νοιώθουμε ασφάλεια, να μην ενοχλούμε τους δίπλα μας και να μην μας ενοχλούν. Αυτό το καλοκαίρι λοιπόν θα είμαστε σε απόσταση. Και θα περάσουμε καλά…»

    Όπως λέει η κα Δασκαλαντωνάκη το πρόγραμμα της Grecotel, «Καλοκαίρι στη Θάλασσα», απευθύνεται στην ελληνική αγορά. Και μάλιστα σε ειδικές τιμές, οι οποίες θα είναι αναρτημένες από τη Δευτέρα στο site της εταιρείας.

    «Πάντα είμαστε κοντά στην ελληνική αγορά. Έχουμε συνεισφέρει στο να διαμορφωθεί η ιδέα των διακοπών στους Ελληνες. Και όπως πάντα θα γνωρίζουν ακριβώς πόσο θα του κοστίσουν οι διακοπές του, τι θα πληρώσει και τι θα του προσφέρουμε».

    Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια και στην τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, όπως αυτά θα ανακοινωθούν.

    Και όπως ανακοίνωσε χθες η Grecotel, για φέτος σχεδίασε και προτείνει το «Καλοκαίρι στη Θάλασσα», το δικό της τρόπο διακοπών στη φύση και τη θάλασσα, ήσυχο και ασφαλή.

    «Το καλοκαίρι αυτό, μέσα στις μεγάλες εκτάσεις των resorts, κάθε δωμάτιο συνοδεύεται από την ομπρέλα του στη θάλασσα. Τα πάντα φροντίζονται από απόσταση με ειδικά ωράρια και διαδρομές. Η χαρά του φαγητού προσφέρεται στις αυλές και την παραλία» αναφέρει η ανακοίνωση.

    Τα ξενοδοχεία που ξεκινούν είναι:

    -Το Grecotel Cape Sounio, στην Αττική την 1η Ιουλίου 2020.

    -Το συγκρότημα Grecotel Riviera Olympia & Aquapark, στην Κυλλήνη την 3η Ιουλίου 2020 με τα ξενοδοχεία: Grecotel Μandola Rosa, Grecotel Olympia Riviera και Grecotel Oasis.

    -Το Grecotel Casa Marron, Αχαΐα την 3η Ιουλίου 2020

    -Το Grecotel Filoxenia, Καλαμάτα την 3η Ιουλίου 2020

    -Το Grecotel Mykonos Blu, Μύκονος την 3η Ιουλίου 2020

    Ενώ τις επόμενες εβδομάδες θα ανακοινωθούν τα ανοίγματα των ξενοδοχείων στην ιδιαίτερη πατρίδα της Grecotel την Κρήτη, καθώς και στην Κέρκυρα, τη Χαλκιδική και τους υπόλοιπους αγαπημένους προορισμούς.

    Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές, τα πακέτα και τις προσφορές θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα grecotel.com, από τη Δευτέρα 18/5/2020.

    Να σημειωθεί ότι η Grecotel είναι η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα της χώρας με 32 μονάδες σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μύκονο, Ρόδο, Κω, Αθήνα και Σούνιο, Πελοπόννησο, Χαλκιδική, Λάρισα και Αλεξανδρούπολη. Έχει δυναμικότητα που υπερβαίνει τις 12.000 κλίνες και κατέχει την πρώτη θέση με το 4% της ελληνικής αγοράς, ενώ 6.300 εργαζόμενοι απασχολούνται στις επιχειρήσεις του Ομίλου, καθιστώντας τον, τον σημαντικότερο εργοδότη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.



    ΣΧΟΛΙΑ