Την προηγούμενη απόφασή του να επιτρέψει στον κινεζικό κολοσσό Cosco να αποκτήσει ποσοστό σε έναν από τους τρεις τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας logistics HHLA στο λιμάνι του Αμβούργου φέρεται να επανεξετάζει η Γερμανία, όπως δήλωσε την Τετάρτη εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών.

Νωρίτερα το προηγούμενο διάστημα αποκαλύφθηκε ότι ο τερματικός σταθμός Tollerort χαρακτηρίστηκε ως υποδομή ζωτικής σημασίας, πράγμα που αναμένεται να πυροδοτήσει εκ νέου την πολιτική κόντρα στη χώρα όσον αφορά τους κινδύνους των κινεζικών επενδύσεων στη γερμανική οικονομία, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters.

1

Με βάση το δημοσίευμα κατά το παρόν διάστημα εξετάζεται εάν και υπό ποιες προϋποθέσεις θα επιτραπεί στην Cosco να αποκτήσει συμμετοχή στον τερματικό σταθμό.

Υπενθυμίζουμε ότι, ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς επέτρεψε πέρυσι τον Οκτώβριο στην Cosco να αποκτήσει ποσοστό 24,9% στον τερματικό σταθμό Tollerort, παρακάπτοντας τις ισχυρές αντιδράσεις των συμμάχων του στον κυβερνητικό συνασπισμό.

Ο εκπρόσωπος του Γερμανού καγκελάριου δήλωσε στο Reuters ότι η στάση του για το θέμα δεν έχει αλλάξει.

Την ίδια ώρα, σε ανακοίνωσή της που εστάλη ηλεκτρονικά στο Reutes, η HHLA επιβεβαίωσε ότι οι τερματικοί σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Αμβούργου χαρακτηρίστηκαν ως υποδομές κρίσιμης σημασίας στις αρχές του τρέχοντος έτους, επιβεβαιώνοντας δημοσίευμα της Sueddeutsche Zeitung, ως αποτέλεσμα της δημιουργίας μιας νέας κατηγορίας για τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων σε λιμάνια και στο εσωτερικό της χώρας, με όγκο φορτίου 3,27 εκατ. τόνων ετησίως.

Διαβάστε επίσης:

Βρετανία: Κυρώσεις σε δύο Κύπριους «οικονομικούς μεσάζοντες» των ολιγαρχών Αμπράμοβιτς και Ουσμάνοφ