ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, ακόμη και όταν τα κορεατικά ναυπηγεία πέρναγαν κρίση, δεν μείωσαν τις παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων, συμβάλλοντας σημαντικά στο να βοηθήσουν την κορεατική ναυπηγική βιομηχανία να διατηρήσει την πρώτη της θέση στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά.
Όπως αναφέρουν οι ναυτιλιακές αρχές της Νότιας Κορέας, ο Όμιλος Angelicoussis Shipping Group, της Μαρίας Αγγελικούση, έχει κάνει παραγγελίες για 119 πλοία από την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. από το 1994 και είναι τα μεγαλύτερα συμβόλαια πλοίων που έχουν υπογραφεί, μεταξύ ενός ναυπηγείου και πλοιοκτήτη.
Επίσης, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι πρόσφατα η Minerva Marine Inc. του Ανδρέα Μαρτίνου, παρήγγειλε δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αξίας 589,7 δισεκατομμυρίων γουόν ή 438 εκατομμυρίων δολαρίων, από τη Samsung Heavy Industries Co. αυτόν τον μήνα, ενώ η Atlas Marine, του Λέοντα Πατίτσας, υπέγραψε συμφωνία με την Daehan Shipbuilding Co. για την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων Aframax τον τελευταίο μήνα.
Διαβάστε επίσης:
Ποιοι είναι οι εφοπλιστές που συλλέγουν έργα τέχνης – Από τον Νιάρχο ως σήμερα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στέφανος Γκίκας από Ζάκυνθο: «Δρομολογούμε σημαντικά λιμενικά έργα στα νησιά μας, που θα φέρουν αλματώδη ανάπτυξη»
- Philip Lane (ΕΚΤ): Ευελιξία στο ζήτημα των περαιτέρω μειώσεων των επιτοκίων
- Ταμείο Ανάκαμψης: Αυτές είναι 100 εταιρείες, ΔΕΚΟ και φορείς Δημοσίου με την υψηλότερη χρηματοδότηση (λίστα)
- VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας