ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μάλιστα, η Deloitte διατήρησε επίσης την άριστη πιστοληπτική της ικανότητα κατηγορίας ΑΑΑ+, παραμένοντας το ισχυρότερο brand μεταξύ του συνόλου των ανταγωνιστών της, ενώ κατατάχθηκε εκ νέου στις 10 ισχυρότερες μάρκες παγκοσμίως.
Σχολιάζοντας αυτή τη νέα και ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, ο CEO της Deloitte Ελλάδος κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος σημείωσε: «Το γεγονός ότι η Deloitte συνεχίζει να κερδίζει την αναγνώριση των αναλυτών για 4η συνεχή χρονιά, εν μέσω μάλιστα μιας άνευ προηγουμένου παγκόσμιας πανδημίας διετούς διάρκειας, αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη για την προσαρμοστικότητα, τη διορατικότητά μας και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας. Η διάκριση αυτή σημαίνει πως σε οτιδήποτε κάνουμε για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας και την κοινωνία, βάζουμε όλη την τεχνογνωσία, την εμπειρία και τους εαυτούς μας, ώστε να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία με θετικό αντίκτυπο για όλους».
Διαβάστε επίσης
Μελέτη της Deloitte Ελλάδος αναδεικνύει την αυξητική τάση διείσδυσης των κριτηρίων ESG στην ποντοπόρο Nαυτιλία
Μελέτη Deloitte: Νησί «πρότυπο» παγκοσμίως μπορεί να αναδειχθεί η Αστυπάλαια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη τα νέα λεωφορεία του ΟΑΣΘ
- Hilton: Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των resorts της με νέα ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου
- Χρυσοχοΐδης: Δίνουμε μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το Χρηματιστήριο