Η Fintech δεν είναι το μόνο είδος της startup τεχνολογίας που ευδοκιμεί στο Λονδίνο. Η βρετανική πρωτεύουσα αποτελεί το σπίτι των νέων startup που παντρεύουν την τεχνολογία με τα προϊόντα μόδας.
Μερικές startups επικεντρώνονται στη δημιουργία νέων ειδών ένδυσης με τη χρήση της τεχνολογίας, ενώ άλλες επιτρέπουν στους ανθρώπους να αγοράζουν ρούχα online.
Εμείς κατατάξαμε μερικές από τις startup μόδας του Λονδίνου, λαμβάνοντας υπόψη το συνολικό ποσό της αύξησής τους, τον αριθμό των απασχολούμενων και την πρωτοτυπία.
10. Vinaya: Moντέρνα φορητή συσκευή
Η Vinaya είναι η δημιουργός της πέτρας Altruis, μιας μικρής συσκευής που μοιάζει με έναν πολύτιμο λίθο, αλλά βουίζει, όταν κάποιος σας στέλνει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η πέτρα αυτή μπορεί να φορεθεί σαν δαχτυλίδι, κολιέ ή βραχιόλι. Επίσης, μπορεί να επιτρέπει να εμφανιστούν στην οθόνη σας τα πιο σημαντικά μηνύματα. Η ιδέα είναι να σας σταματήσει από τον μανιώδη έλεγχο του κινητού σας τηλεφώνου.
Η εταιρεία έχει εξοικονομήσει χρήματα από τους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των Eileen Burbidge και Robin Klein.
Συνολικό ποσό που συγκέντρωσε : $ 3 εκατομμύρια (£ 2.000.000)
Αριθμός απασχολούμενων ατόμων: 19
9. Η Chapar – Έκανε τη μόδα εύκολη για τους άνδρες
Διευθύνων Σύμβουλος: Chapar Sam Middleton.
Τι είναι: Το Chapar είναι μία εφαρμογή μόδας για τους άνδρες, που δημιουργήθηκε από τον πατέρα και τον γιο Joe και Sam Middleton.
Απευθύνεται σε άνδρες ηλικίας άνω των 27 ετών και στέλνει τακτικά τα πακέτα με τα ρούχα με βάση τις προτιμήσεις τους. Οι πελάτες, στη συνέχεια, δοκιμάζουν τα ρούχα και μπορούν να επιστρέψουν ό,τι δεν τους αρέσει.
Οι στιλίστες της Chapar συνεργάζονται με τους πελάτες μέσα από τηλεφωνήματα και online συζητήσεις για να μάθουν ποιες είναι οι προτιμήσεις τους και να στείλουν περισσότερα σχετικά είδη ένδυσης.
Η Chapar ξεκίνησε το 2013, και συγκέντρωσε από χρηματοδοτήσεις £ 500.000 μέσα στους επενδυτές ήταν ο ιδρυτής της BBH Sir John Hegarty και ο συνιδρυτής της FusePump, Rob Durkin.
Συνολικό ποσό που μαζεύτηκε: £ 500.000
Αριθμός απασχολούμενων ατόμων: 36
8. Fits.me – Δοκιμάστε τα ρούχα σας εικονικά με τη χρήση web browser
fits.me: Iδρυτής Heikki Haldre
Τι είναι: To Fits.me παίρνει λεπτομέρειες του σχήματος του σώματος του πελάτη και δημιουργεί ένα 3D μοντέλο για να δοκιμάσει τα ρούχα. Η υπηρεσία βοηθά τους ανθρώπους να καταλάβουν πως τα ρούχα θα ταιριάζουν στο σχήμα του σώματός τους, χωρίς να χρειάζεται να τα δοκιμάσουν στην πραγματικότητα.
Η Fits.me εξαγοράστηκε από την ιαπωνική εταιρεία e-commerce Rakuten τον Ιούλιο. Η εταιρεία δεν δημοσιοποίησε τους όρους της συμφωνίας. Η Fits.me θα συνεχίσει να λειτουργεί ως αυτόνομη εταιρεία.
Συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε: $ 14.3 εκατομμύρια (£ 9.200.000)
Αριθμός απασχολούμενων ατόμων: 47
7. SecretSales – Καθημερινές πωλήσεις ρούχων σχεδιαστών
SecretSales συνιδρυτές: Νish και Sach Kukadia.
Τι είναι: To SecretSales είναι ένα online site μόδας στο οποίο πωλούνται ρούχα σχεδιαστών.
Oι εκπτώσεις διαρκούν από 2-4 ημέρες και έχουν μείωση στην τιμή έως και 70% χαμηλότερη από την κανονική τιμή λιανικής πώλησης.
Οι αντιπρόεδροι Nish και Sach Kukadia είναι οι γιοι του ενός από τους ιδρυτές της εταιρείας Pepe Jeans.
Η SecretSales ξεκίνησε το 2007 και έκτοτε έχει διευρυνθεί με πάνω από 100 άτομα προσωπικό.
Συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε: 17.500.000 $ (£ 11.200.000)
Ο αριθμός του προσωπικού: 129
6. Chic By Choice – Bρίσκει και σας νοικιάζει το τέλειο φόρεμα σε απευθείας σύνδεση
Συνιδρυτές: Lara Vidreiro και Filipa Neto.
Τι είναι: Chic By Choice επιτρέπει στους χρήστες να νοικιάσουν βραδινά φορέματα και ρούχα για ειδικές εκδηλώσεις. Το μοντέλο είναι παρόμοιο με την εταιρεία που εδρεύει στις ΗΠΑ, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να νοικιάσουν ρούχα σχεδιαστών για πολύ λιγότερα χρήματα από όσα θα ξόδευαν για να τα αγοράσουν.
Οι αντιπρόεδροι Lara Vidreiro και Filipa Νέτο είχαν προγραμματίσει να συμμετάσχουν σε μία εκδήλωση, αλλά δεν ήθελαν να δαπανήσουν χρήματα για φορέματα, που θα φορούσαν μόνο μία φορά, έτσι προέκυψε η ιδές του Chic By Choice.
Η Chic By Choice τον Φεβρουάριο είχε 230.000 εγγεγραμμένα μέλη και πάνω από 50 διαφορετικές μάρκες στην ιστοσελίδα.
Συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε: € 500.000 (£ 361.000)
Ο αριθμός του προσωπικού: 7
5. ASAP54 – Εικόνα αναγνώρισης που μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε το τέλειο φόρεμα.
Διευθύνων Σύμβουλος ASAP54: Daniela Neves
Τι είναι: To ASAP54 είναι ένα site, που χρησιμοποιεί την τεχνολογία της αναγνώρισης εικόνας για να βοηθήσει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν τη μόδα online.
Οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν το site για να σαρώσoυν τα ρούχα, που τους ενδιαφέρουν από μια φωτογραφία, και να τους τα βρει online ή να τους προτείνει παρόμοια αντικείμενα.
Αλλά δεν είναι όλα αλγόριθμοι: Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί επίσης προσωπικούς στιλίστες και διαθέτουν ένα κοινωνικό δίκτυο για τη μόδα. Το ASAP54 ανακοίνωσε το 2014 ότι είχε συγκεντρώσει $ 3 εκατομμύρια (£ 1,9 εκατομμύρια) από χρηματοδοτήσεις.
Συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε: 3.800.000 $ (£ 2.400.000)
Αριθμός απασχολούμενων ατόμων: 26
4. Lyst – Ακολουθήστε τα αγαπημένα σας καταστήματα και τις φίρμες που σας αρέσουν.
Lyst CEO: Chris Morton.
Τι είναι: Η Lyst είναι μια online αγορά μόδας, που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν τα αγαπημένα τους καταστήματα. Ο Chris Morton ξεκίνησε την εταιρεία το 2010. Η επιχείρηση φέρεται να έχει αύξηση πάνω από 400% το 2012, και το 2013, εισπράττοντας πάνω από $ 60 εκατομμύρια (£ 38.600.000) από τις πωλήσεις.
Τον Ιανουάριο του 2014, η Lyst ανακοίνωσε ότι έλαβε $ 14 εκατομμύρια (£ 9.000.000) από χρηματοδότηση των Balderton Capital και Accel Partner.
Συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε: $ 60 εκατομμύρια (εκ 38 £)
Αριθμός προσωπικού: 120
3. ΕDITED – Πολλές πληροφορίες για τη βιομηχανία της μόδας
ΕDITED: Συνιδρυτές Julia Fowler και ο Geoff Watts.
Τι είναι: Η ΕDITED λειτουργεί με μάρκες όπως η Gap, ASOS, και η Τarget και βοηθά να κατανοήσουν τα δεδομένα της μόδας, χρησιμοποιώντας τις αναλύσεις από τις πληροφορίες της μόδας σε πραγματικό χρόνο. Για παράδειγμα, μπορείτε να παρακολουθείτε τις προσφορές από μάρκες και λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο ή να παρακολουθείτε τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιδρούν στις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η startup άλλαξε πρόσφατα το όνομά της από “EDITD” σε “ΕDITED”.
Συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε: 6.000.000 $ (£ 3.800.000)
Αριθμός απασχολούμενων ατόμων: 5
2. Thread – Ένας δωρεάν online στιλίστας
Thread: CEO Kieran O’Neill.
Τι είναι: H Thread βοηθά τους χρήστες να κατανοήσουν τον κόσμο της μόδας και τι είναι αυτό που τους ταιριάζει χρησιμοποιώντας τον δικό τους στιλίστα μέσω της πλατφόρμας.
Ο στιλίστας μαθαίνει για τους χρήστες και προτείνει ρούχα, που νομίζουν ότι θα τους ταιριάζουν. Οι χρήστες μπορούν στη συνέχεια να αγοράσουν τα στοιχεία μέσω του site.
Διευθύνων Σύμβουλος: O Kieran O’Neill
Συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε: $ 10 εκατομμύρια (£ 6,5 εκατομμύρια)
Αριθμός απασχολούμενων ατόμων: 28
1. Farfetch – Ανεξάρτητη μόδας που όλα βρίσκονται σε ένα μέρος
José Neves, ιδρυτής της Farfetch.
Τι είναι: Η Farfetch είναι ένας online λιανοπωλητής μόδας που περιλαμβάνει προϊόντα ανεξαρτήτως καταστημάτων και τα διαθέτει μέσω διαδικτύου.
Η χρηματοδότηση του site έγινε από τους επενδυτές, όπως Yuri Milner, και Condé Nast International. Η αποτίμησή της ξεπέρασε $ 1 δις (£ 644.000.000) το Μάρτιο του 2015.
Συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε: 304 εκατ. (εκατομμύρια 207 £) $
Ο αριθμός του προσωπικού: 700
Διαβάστε ακόμη:
http://www.mononews.gr/article-to-cambridge-etimazi-to-akrivotero-mva-ston-kosmo-to-doctor-of-business-degree/46894
Διαβάστε επίσης:
http://www.mononews.gr/pio-diasimo-zevgari-nikiase-to-thriliko-hamptons-enanti-enos-iperogkou-posou-photos/46888