ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η τελευταία κίνηση της εταιρείας ήταν το 2017, όταν είχε αποκτήσει το χωρητικότητας 37.200 dwt handysize Ocean Hawk, που μετονομάστηκε σε Odysseus, κατασκευής 2011, έναντι 11,8 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτή τη φορά, η εταιρεία επέλεξε ένα αδελφό πλοίο του Ocean Hawk, το Ocean Neptune, κατασκευής 2012, το οποίο μετονομάστηκε σε Thalis. Για την απόκτηση του πλοίου, η Navina Maritime πλήρωσε κάτι λιγότερο από 14 εκατομμύρια δολάρια.
Σημειωτέον ότι και τα δύο πλοία, κατασκευασμένα στα ναυπηγεία Hyundai Mipo, αποκτήθηκαν από δύο διαφορετικές ιαπωνικές εταιρείες.
Η Navina Maritime έχει πουλήσει μόνο ένα πλοίο από το 2013, και μετά την τελευταία της κίνηση ο στόλος της αποτελείται πλέον από έξι πλοία: τρία supramaxes, δύο handysizes και ένα παλιό panamax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Λιβανός: Κέρδη ρεκόρ στο τέταρτο τρίμηνο 2018 για τη GasLog
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μ. Μποδούρογλου: Συμφωνία ναύλωσης σε συμφέρουσα τιμή από την Allseas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποια μεγάλη ναυτιλιακή «έκλεψε» πλοία που διεκδικούσαν ελληνικές εταιρείες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βόρεια Μακεδονία: Η Ελλάδα κατέχει την δεύτερη θέση στις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις της χώρας
- Απίστευτη υπόθεση με πρατήριο καυσίμων στο Χαλάνδρι – Πρατηριούχος εξαφάνισε τις… αντλίες όταν βρέθηκαν νοθευμένα καύσιμα
- Νότια Κορέα: Μέρα οργής στη Σεούλ μετά την προσπάθεια επίδειξης δύναμης του προέδρου
- «Λουκέτο» στις παιδικές χαρές σε όλους τους Δήμους – Ανακλήθηκε η άδεια του φορέα πιστοποίησης