ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai.
Η θετική αξιολόγηση της Interbrand αποδίδεται στις δραστηριότητες της μάρκας σχετικά με την ισότητα και τη βιωσιμότητα καθώς και την ευελιξία της στην ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών.
Διαβάστε επίσης:
Λιανός (Επιτροπή Ανταγωνισμού): Οι καταναλωτές να κάνουν αγωγές στις τράπεζες
Εκπτώσεις στα εισιτήρια για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς την περίοδο των γιορτών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Motor Oil: «Κοιλάδα Υδρογόνου της χρονιάς» για το 2024 ανακηρύχθηκε το έργο TRIĒRĒS
- Αυξάνονται οι οφειλές στο ΚΕΑΟ – Πάνω από 1,1 εκατ. οι ρυθμίσεις που χάθηκαν
- Η Super League επιστρέφει με ντέρμπι κορυφής Ολυμπιακός-ΑΕΚ
- Λονδίνο: Συναγερμός για ύποπτο πακέτο κοντά στην πρεσβεία των ΗΠΑ στο Νάιν Ελμς