Η Hyundai ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην κατάταξη «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη.

Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai.

Η θετική αξιολόγηση της Interbrand αποδίδεται στις δραστηριότητες της μάρκας σχετικά με την ισότητα και τη βιωσιμότητα καθώς και την ευελιξία της στην ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών.

Διαβάστε επίσης:

Λιανός (Επιτροπή Ανταγωνισμού): Οι καταναλωτές να κάνουν αγωγές στις τράπεζες

Διεκόπη η σιδηροδρομική σύνδεση Γαλλίας-Βρετανίας έπειτα από απροειδοποίητη απεργία εργαζομένων στο τούνελ της Μάγχης

Εκπτώσεις στα εισιτήρια για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς την περίοδο των γιορτών