ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Hyundai ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην κατάταξη «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη.
Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai.
Η θετική αξιολόγηση της Interbrand αποδίδεται στις δραστηριότητες της μάρκας σχετικά με την ισότητα και τη βιωσιμότητα καθώς και την ευελιξία της στην ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών.
Διαβάστε επίσης:
Λιανός (Επιτροπή Ανταγωνισμού): Οι καταναλωτές να κάνουν αγωγές στις τράπεζες
Εκπτώσεις στα εισιτήρια για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς την περίοδο των γιορτών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Απόφαση ΣτΕ για ΝΟΚ: Προβλήματα που έμειναν αναπάντητα και η ευκαιρία που χάθηκε
- Η νέα θέση της Κασκανιώτη, οι αλλαγές στην ΕΡΤ, η αποβολή του Λιάγκα, ο Πετρετζίκης σε νέες περιπέτειες και οι αυξήσεις στο Netflix
- Tηλ. Λαβίδας στο mononews.gr: «Αναγνωριζόμαστε πια ως σημαντικός παίκτης στην παγκόσμια αρένα του φαρμάκου»
- Όπρα Γουίνφρεϊ: Από την ντροπή στη λύτρωση – Όλη η αλήθεια για την απώλεια βάρους και το Ozempic