ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Allianz Risk Barometer 2025: Οι κυβερνοεπιθέσεις αναδεικνύονται ως ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός κίνδυνος παγκοσμίως
Η γερμανική ασφαλιστική και διαχειριστής περιουσιακών στοιχείων Allianz θα σταματήσει προς το παρόν τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας τη Δευτέρα σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt.
Η συγκεκριμένη δήλωση συνιστά την τελευταία σε ένα κύμα παρόμοιων κινήσεων από εταιρείες, μετά την εξαγορά από τον Έλον Μασκ της πλατφόρμας social media.
Διαβάστε επίσης
Εκλογές στις ΗΠΑ-Έλον Μάσκ: «Ψηφίστε τους Ρεπουμπλικανούς»
Twitter: Ανατροπές, απολύσεις και ζημιές 4 εκατ. δολ. ημερησίως υπό την ηγεσία του Elon Musk