array(0) {
}
        
    
Menu
-0.41%
Τζίρος: 26.97 εκατ.

Αυξάνονται οι οφειλές στο ΚΕΑΟ – Πάνω από 1,1 εκατ. οι ρυθμίσεις που χάθηκαν

Business

HoReCa Empowered: Το κορυφαίο blend της σεζόν

Λίγο πριν ξεκινήσει μία ακόμη δυναμική σεζόν για τον τουρισμό, όπως αναμένεται, ένα επίσης άκρως δυναμικό πρόγραμμα εκπαιδεύσεων για τους επαγγελματίες του κλάδου της καφεστίασης κάνει εντυπωσιακό comeback, δημιουργώντας το κορυφαίο blend της σεζόν.

Ο λόγος για το HoReCa Empowered, το δωρεάν πρόγραμμα εκπαιδεύσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον για τους επαγγελματίες του κλάδου, που επιστρέφει με νέο κύκλο μαθημάτων, συνδυάζοντας αριστοτεχνικά εμπειρία, γνώση και πάθος.

Σε αυτόν τον κύκλο, νέοι που αναζητούν εργασία στον κλάδο της καφεστίασης, καθώς και baristas και bartenders που έχουν κάνει ήδη τα πρώτα τους βήματα στον χώρο, αλλά θέλουν να γνωρίσουν τις νέες τάσεις της αγοράς και να ξεχωρίσουν, έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τις πλέον σύγχρονες τεχνικές γύρω από τον Καφέ, τα Spirits και το Mixology, μέσα από μοναδικά, διαδραστικά Masterclasses.

Πέρα, όμως, από τις πρακτικές γνώσεις, οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν και τα απαραίτητα soft skills, τις δεξιότητες, δηλαδή, εκείνες που μπορούν να διασφαλίσουν μια επιτυχημένη πορεία σε όποιον θέλει να διεκδικήσει μια ξεχωριστή θέση στην κοινότητα των baristas και bartenders ή επιχειρηματικές ευκαιρίες στον κλάδο.

Το πρόγραμμα HoReCa Empowered

Το πρόγραμμα HoReCa Empowered αναπτύχθηκε από την Coca-Cola Τρία Έψιλον για να στηρίξει τις αυξημένες ανάγκες του κλάδου σε καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό για ένα πιο δυνατό HoReCa που διαρκώς εξελίσσεται και καινοτομεί.

Παράλληλα, στόχο έχει να αναδείξει τις συναρπαστικές ευκαιρίες σταδιοδρομίας που προσφέρει ο χώρος της καφεστίασης, εμπνέοντας τους νέους επαγγελματίες να επενδύουν σε χρόνο, δεξιότητες και αφοσίωση στον κλάδο, αλλά και να μην αντιμετωπίζουν την απασχόλησή τους στον κλάδο ως εποχιακή, αλλά ως επένδυση σε αυτό που αγαπούν και στις προοπτικές τους.

Ο νέος κύκλος HoReCa Empowered σε αριθμούς

– Το πρόγραμμα φέτος ταξιδεύει ανά την Ελλάδα σε 4 μεγάλες πόλεις, αναγνωρίζοντας τη δυναμική που έχει το HoReCa σε καθεμιά από αυτές. Έκανε «πρεμιέρα» στη Θεσσαλονίκη στα αγαπημένα all day café και bars Chilai και Olympion στις 4 και 5 Μαρτίου αντίστοιχα. Επόμενη στάση ήταν η Αθήνα με τα iconic στέκια της πόλης Line AthensPere UbuChe Cocina Y Barra Sundamericana και Fairytale Athens στις 11, 12, 13 και 14 Μαρτίου αντίστοιχα. Το ταξίδι θα συνεχιστεί σε Λάρισα και Πάτρα μέχρι τα μέσα Απριλίου.

– Η πόλη της Θεσσαλονίκης υποδέχτηκε το πρόγραμμα με ενθουσιασμό, με τα masterclasses να συγκεντρώνουν πάνω από 600 αιτήσεις όχι μόνο από Θεσσαλονίκη, αλλά και από γύρω περιοχές, όπως Χαλκιδική.

– Περισσότεροι από 250 νέοι επαγγελματίες συμμετείχαν σε αυτό το συναρπαστικό διήμερο masterclasses στη Θεσσαλονίκη με στόχο να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους και να διεκδικήσουν τη σταδιοδρομία που έχουν ονειρευτεί στον κλάδο.

– Οι αιτήσεις για τα masterclasses στην Αθήνα ξεπέρασαν τις 1.000, αναδεικνύοντας την αξία και τη δυναμική του προγράμματος στην κοινότητα των baristas και bartenders.

– Συνολικά πάνω από 250 άτομα παρακολούθησαν τα masterclasses της Αθήνας.

– Σε αυτό το ταξίδι γνώσης, εμπειρίας και εξέλιξης, σημείο αναφοράς αποτελούν οι περισσότεροι από 10 Brand Ambassadors, οι οποίοι με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και το πάθος τους εμπνέουν τους συμμετέχοντες να διεκδικήσουν τη σταδιοδρομία που έχουν ονειρευτεί στον κλάδο με περισσότερη αυτοπεποίθηση, αλλά και αναδεικνύουν στην πράξη τις συναρπαστικές ευκαιρίες που προσφέρει ο κλάδος HoReCa. Πρόκειται για κορυφαίους bartenders και baristas του κλάδο, όπως ο Στάθης Κορέμτας και ο Σάββας Πετρούτσος, Coffee Experts στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο Αλέξανδρος Σουρμπάτης, Global Brand Ambassador της Three Cents, η Τζώρτζια Παπαγιαννοπούλου και ο Δημήτρης Καϊταλίδης, Three Cents Brand Activators, ο Βασίλης Κυρίτσης, Schweppes Lead Activation Strategist, η Μαίρη Ταλαιπώρου, Head Brand Ambassador Scwheppes, o Γιάννης Οικονόμου, Schweppes Brand Activator, ο Αλέξανδρος Δοντάς, Brown Forman Brand Ambassador και ο Θοδωρής Αναγνώστου, Edrington Brand Amabassador.

– Ένα από τα μεγαλύτερα highlights του φετινού κύκλου είναι οι ευκαιρίες εξέλιξης και δικτύωσης που προσφέρει μέσω των υποτροφιών από το SCA για τον Καφέ και το WSPC για τα Spirits. Ήδη 24 νέοι επαγγελματίες από τα masterclasses της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας έχουν κερδίσει τις πρώτες υποτροφίες, δηλώνοντας ενθουσιασμένοι με τις προοπτικές εξέλιξης που ανοίγονται για εκείνους.

– Συνολικά πάνω από 35 υποτροφίες αναμένεται να δοθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Στόχος του προγράμματος είναι συνολικά περισσότεροι από 700 νέοι επαγγελματίες, που επιθυμούν να εισέλθουν στον κλάδο, έχουν κάνει ήδη τα πρώτα τους βήματα ή θέλουν να εξελιχθούν περαιτέρω, να παρακολουθήσουν τα masterclasses, δημιουργώντας μια νέα γενιά baristas και bartenders που με το ταλέντο, τις δεξιότητες και το πάθος τους θα ξεχωρίσουν και θα φέρουν θετική αλλαγή στον κλάδο.

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα

Στο πλαίσιο του νέου εκπαιδευτικού κύκλου, οι συμμετέχοντες μυούνται στα μυστικά πίσω από τις πλέον σύγχρονες τεχνικές καφέ, από την πρώτη ύλη μέχρι την εκχύλιση, τη ρύθμιση και συντήρηση μηχανών και την εργαστηριακή παραγωγή καφέ με την χρήση εξειδικευμένων εργαλείων.

Μαθαίνουν για τις σύγχρονες τεχνικές ανάμειξης κλασσικών και μοντέρνων cocktails και πώς να πετύχουν ένα άψογο και ελκυστικό serve για κάθε περίσταση κατανάλωσης.

Παράλληλα, παρακολουθούν ειδικά σχεδιασμένες θεματικές όπως το Hospitality & Be responsible, για τον ρόλο του bartender στην αναβάθμιση της καταναλωτικής εμπειρίας καθώς και την υπεύθυνη κατανάλωση ποτών, το Sustainability behind the bar, για το πώς να δημιουργείς ένα menu όπου κανένα υλικό δεν πάει χαμένο, το Tending the bar, για να εξελίξουν τα skills τους στο bartending αλλά και να μάθουν τι χρειάζεται για την επιτυχημένη διαχείριση ενός bar, το The whiskey approach πάνω στις βασικές αρχές γευσιγνωσίας αποσταγμάτων αλλά και τη δυναμική του whiskey, για προτάσεις cocktail καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, καθώς και το World of Beer από την πρώτη ύλη μέχρι και τις τεχνικές σερβιρίσματος.

Με την ολοκλήρωση των σεμιναρίων όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν πιστοποίηση παρακολούθησης.

Σημειώνεται ότι το HoReCa Empowered αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ολοκληρωμένης στρατηγικής της εταιρείας για την ουσιαστική στήριξη του κλάδου HoReCa, με πρωτοβουλίες όπως η ενίσχυση των δεξιοτήτων των επαγγελματιών και της απασχολησιμότητας του κλάδου, καθώς και η προώθηση του βιώσιμου επιχειρείν.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα HoReCa Empowered μπορείτε να βρείτε εδώ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Παραιτήθηκε η Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς – Νέος επικεφαλής ο Svetoslav Atanasov
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Η ΑΥΡΑ του νικητή
Coca-Cola Τρία Έψιλον: Στον πυρήνα της επιχειρησιακής της στρατηγικής τοποθετεί τη βιώσιμη ανάπτυξη
Amita: Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος. Απόλαυσέ τον
Youth Empowered: Νέο πρόγραμμα δωρεάν online σεμιναρίων για να κατακτήσεις το επαγγελματικό μέλλον που ονειρεύεσαι
Empowered by Coca-Cola Τρία Έψιλον: Η δύναμή σου είναι στο χέρι σου!
Coca-Cola: Πρόγραμμα προστασίας υδατικών πόρων «Zero Drop» στο Ηράκλειο της Κρήτης
18 βραβεία για την Coca-Cola Τρία Έψιλον στα Promotional Marketing Αwards
Coca-Cola Τρία Έψιλον: Στόχος να γίνει κλιματικά ουδέτερο το εργοστάσιο του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ μέχρι το 2025
Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς: Η διπλή στόχευση της Coca Cola Τρία Έψιλον