ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επιταχύνεται η αύξηση των πωλήσεων της Hennes & Mauritz (H&M), καθώς η σουηδική αλυσίδα ενδυμάτων προχώρησε σε μείωση του ποσοστού των εκπτώσεων στα προϊόντα της.
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών μεταβολών, κατά τους τρεις μήνες μέχρι τον Φεβρουάριο. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 49,2 δισ. κορώνες (5,1 δισ. δολάρια), έναντι εκτιμήσεων για 49,1 δισ. κορώνες από τους αναλυτές.
Όπως και άλλοι όμιλοι λιανικής, η H&M αποφάσισε νωρίτερα αυτό το μήνα να διακόψει προσωρινά τις πωλήσεις στη Ρωσία, την έκτη μεγαλύτερη αγορά της, η οποία αντιπροσώπευε περίπου το 4% των συνολικών εσόδων κατά το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους. Τα καταστήματα της στην Ουκρανία έκλεισαν επίσης για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων.
Τον Ιανουάριο, η διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου Helena Helmersson έθεσε ως στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεων της αλυσίδας μέχρι το 2030, πετυχαίνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 10% με 15% ετησίως.
Η H&M δήλωσε τον ίδιο μήνα, ότι αναμένει πως οι μειωμένες εκπτώσεις στα προϊόντας της θα πρόσθεταν 1 ποσοστιαία μονάδα στα περιθώρια της το πρώτο τρίμηνο. Η σουηδική εταιρεία λιανικών πωλήσεων, επισήμανε ακόμη ότι σχεδιάζει να κλείσει 120 καταστήματα φέτος, κυρίως στην Ευρώπη.
Η μετοχή της H&M έχει καταγράψει απώλειες 18% φέτος.
Διαβάστε ακόμη:
Burberry, H&M: Περιορίζουν τις δραστηριότητες τους στη Ρωσία
Helena Helmersson: Η CEO της Η&Μ θέλει να διπλασιάσει τις πωλήσεις μέχρι το 2030
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρηματιστήριο: Με +2% η Εθνική
- REDS A.E.: Προχωράει η επένδυση του Cambas Project – Άναψε η καμινάδα του παλιού Οινοποιείου στην Κάντζα
- Το σχέδιο της Κομισιόν για τον ΦΠΑ – Flat tax ανά χώρα και μείωση συντελεστών
- UniCredit: Αυξάνει σε 28% το ποσοστό της στην Commerzbank – Προχωρά το φιλόδοξο σχέδιο του Orcel