Επιταχύνεται η αύξηση των πωλήσεων της Hennes & Mauritz (H&M), καθώς η σουηδική αλυσίδα ενδυμάτων προχώρησε σε μείωση του ποσοστού των εκπτώσεων στα προϊόντα της.

Σύμφωνα με το Bloomberg, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών μεταβολών, κατά τους τρεις μήνες μέχρι τον Φεβρουάριο. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 49,2 δισ. κορώνες (5,1 δισ. δολάρια), έναντι εκτιμήσεων για 49,1 δισ. κορώνες από τους αναλυτές.

1

Όπως και άλλοι όμιλοι λιανικής, η H&M αποφάσισε νωρίτερα αυτό το μήνα να διακόψει προσωρινά τις πωλήσεις στη Ρωσία, την έκτη μεγαλύτερη αγορά της, η οποία αντιπροσώπευε περίπου το 4% των συνολικών εσόδων κατά το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους. Τα καταστήματα της στην Ουκρανία έκλεισαν επίσης για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων.

Τον Ιανουάριο, η διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου Helena Helmersson έθεσε ως στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεων της αλυσίδας μέχρι το 2030, πετυχαίνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 10% με 15% ετησίως.

Η H&M δήλωσε τον ίδιο μήνα, ότι αναμένει πως οι μειωμένες εκπτώσεις στα προϊόντας της θα πρόσθεταν 1 ποσοστιαία μονάδα στα περιθώρια της το πρώτο τρίμηνο. Η σουηδική εταιρεία λιανικών πωλήσεων, επισήμανε ακόμη ότι σχεδιάζει να κλείσει 120 καταστήματα φέτος, κυρίως στην Ευρώπη.

Η μετοχή της H&M έχει καταγράψει απώλειες 18% φέτος.

Διαβάστε ακόμη:

Burberry, H&M: Περιορίζουν τις δραστηριότητες τους στη Ρωσία

Helena Helmersson: Η CEO της Η&Μ θέλει να διπλασιάσει τις πωλήσεις μέχρι το 2030