Σε εξαγορά του εμπορικού σήματος της Graduate Hotels προχωρά η Hilton Worldwide Holdings, έναντι 210 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Graduate Hotels, με την υποστήριξη της AJ Capital, άνοιξε τα πρώτα της ξενοδοχεία στις αμερικανικές πολιτείες Τζόρτζια και Αριζόνα το 2014. Έκτοτε επεκτάθηκε σε διάφορες πόλεις των ΗΠΑ, καθώς και στη Βρετανία, με τα καταλύματα της να βρίσκονται κυρίως κοντά σε πανεπιστημιουπόλεις, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Η συμφωνία σηματοδοτεί μια απόκλιση για τη Hilton, η οποία έχει γενικά προτιμήσει να αναπτύσσει νέα εμπορικά σήματα εσωτερικά. Η εταιρεία έχει λανσάρει μάρκες όπως η Canopy και η Tempo κατά την τελευταία δεκαετία.

 «Είχαμε εδώ και καιρό θέσει υψηλά τον πήχη για την προσθήκη εμπορικών σημάτων στο χαρτοφυλάκιό μας, είτε οργανικά, είτε μέσω εξαγοράς, και η Graduate Hotels θα είναι ένας ακόμη μοχλός ανάπτυξης για εμάς, παρουσιάζοντας μια μοναδική ευκαιρία να εξυπηρετήσουμε περισσότερους επισκέπτες σε πιο περιζήτητους προορισμούς», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hilton Worldwide, Chris Nassetta.

Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο.

Οι μετοχές της Hilton έχουν σημειώσει άνοδο σχεδόν 50% τους τελευταίους 12 μήνες μέχρι το κλείσιμο της Τετάρτης, ξεπερνώντας έναν δείκτη του Bloomberg για τις αμερικανικές εταιρείες καταλυμάτων. Η συναλλαγή Graduate αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο και η AJ Capital θα συνεχίσει να κατέχει την υποκείμενη ακίνητη περιουσία.

Διαβάστε επίσης

Interlife: Απέκτησε και τέταρτο ξενοδοχείο στη Ρόδο

Δανός: Ψάχνει νέο ιδιοκτήτη ξενοδοχείο σε ακίνητο «φιλέτο» στις Μπενίτσες της Κέρκυρας

Eurobank Asset Management: Για 16η χρονιά στην κορυφή των διαχειριστών κεφαλαίων