• Business

    Hieronimus (L’Oreal): Επιβραδύνεται λόγω Κίνας η ανάπτυξη του κλάδου της ομορφιάς

    • Bloomberg
    Nicolas Hieronimus, CEO L’Oréal

    Nicolas Hieronimus, CEO L’Oréal


    Επιβράδυνση αναμένεται στην ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς ομορφιάς φέτος, σύμφωνα με τον CEO της L’Oreal, Nicolas Hieronimus, καθώς η “αδυναμία” της Κίνας, πρόκειται να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις των εταιρειών.

    Παρόλο που η πρόβλεψη ήταν για 5% ανάπτυξη, όπως ανέφερε ο Hieronimus στους επενδυτές, προβλέπει ότι η παγκόσμια αγορά ομορφιάς θα αναπτυχθεί μεταξύ 4,5% και 5% φέτος.

    Μάλιστα, όπως εξήγησε, ο λόγος για την προς τα κάτω αναθεώρηση είναι η αγορά της Κίνας, αφού η χώρα αποτελούσε πάντα την κινητήριο δύναμη για την ανάπτυξη της L’Oreal, καθώς οι καταναλωτές αγοράζουν καλλυντικά υψηλής ποιότητας.

    H μετοχή της L’Oreal έκλεισε με πτώση 3,4% την Πέμπτη, ενώ υποχωρούσε κατά 2,86% το πρωί της Παρασκευής στις 11:17 ώρα Ελλάδος.

    Σημειώνεται ότι η μετοχή έχει χάσει 7,8% μέχρι στιγμής φέτος.

    Την ίδια στιγμή, υποχωρούν και οι μετοχές των ανταγωνιστριών εταιρειών, όπως η Estee Lauder, η οποία υποχωρούσε κατά 2,08% στη Νέα Υόρκη την Παρασκευή.

    Υπενθυμίζεται ότι η L’Oreal τον Απρίλιο ανέφερε άνοδο 9,4% στις πωλήσεις, γεγονός που βοήθησε στον κατευνασμό ορισμένων ανησυχιών, όσον αφορά την κατάσταση της επιχείρησης.

    Η επόμενη τριμηνιαία ενημέρωση της εταιρείας έχει οριστεί για τις 30 Ιουλίου.

    Μπαράζ εξαγορών

    Αξίζει να αναφερθεί ότι η L’Oreal έχει πραγματοποιήσει μια σειρά εξαγορών και συμφωνιών που τη βοήθησαν να χτίσει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο με brands καλλυντικών και αρωμάτων. Πέρυσι, η εταιρεία εξαγόρασε την αυστραλιανή μάρκα καλλυντικών Aesop έναντι 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

    Δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα ότι οι συζητήσεις θα καταλήξουν σε συμφωνία, σύμφωνα με τις πηγές. Η Amouage θα μπορούσε να προσελκύσει το ενδιαφέρον και άλλων επενδυτών.

    Η εταιρεία πoυλά τα προϊόντα της, που διαφημίζονται ως “δώρο των βασιλιάδων”, σε περίπου δώδεκα ανεξάρτητα καταστήματα και σε 1.000 άλλα σημεία, όπως πολυκαταστήματα, αρωματοπωλεία και αεροδρόμια.

    Οι λιανικές πωλήσεις της Amouage υπερδιπλασιάστηκαν μέσα σε τρία χρόνια και εκτινάχθηκαν σε πάνω από 210 εκατομμύρια δολάρια το 2023.

    Η εταιρεία ελέγχεται από την SABCO, μια τοπική επιχειρηματική ομάδα με Πρόεδρο τον Sayyid Khalid Bin Hamed Al Busaidi, η οποία έχει επίσης συμφέροντα σε ακίνητα, μέσα ενημέρωσης, διανομή αυτοκινήτων και ηλεκτρικό εξοπλισμό.

    Διαβάστε επίσης: 

    Alessandra Delfini: Στρατηγικής σημασίας η Ελλάδα για τη L’Oreal- Οι επενδύσεις βιωσιμότητας

    L’Oréal: Ισχυρές επιδόσεις στο α’ τρίμηνο – Άνοδος για τη μετοχή

    L’Oreal: Συζητήσεις για την απόκτηση ποσοστού στα αρώματα Amouage των 3 δισ. ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ