ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Ο γαλλικός κολοσσός ειδών πολυτελείας Hermes International επεκτείνει το κατάστημα που διαθέτει σε ένα από τα πιο ακριβά εμπορικά κέντρα του Χονγκ Κονγκ. Κίνηση που ενισχύει την άποψη ότι τα premium brands εστιάζουν στην περιοχή, καθώς η οικονομική επιβράδυνση επιβαρύνει τις προοπτικές της Κίνας.
Το τριώροφο κατάστημα του ομίλου στο θεματικό πάρκο Lee Gardens του Causeway Bay βρίσκεται υπό ανακαίνιση και αναμένεται να ανοίξει ξανά γύρω στα μέσα του έτους με πολύ μεγαλύτερους χώρους, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Bloomberg.
Στο πλαίσιο της επέκτασης, η Hermes έχει αποκτήσει και ένα γειτονικό κατάστημα, επισημαίνουν πηγές.
Το κατάστημα θα διαθέτει μια διευρυμένη γκάμα προϊόντων, όπως τσάντες και έπιπλα, παρέχοντας στους πελάτες καλύτερη πρόσβαση στα αποθέματα της Hermes. H εταιρεία έχει επί του παρόντος επτά καταστήματα σε όλο το Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, συμπεριλαμβανομένης της ναυαρχίδας της στην περιοχή Central.
Το στοίχημα της Hermes στο Χονγκ Κονγκ συμβολίζει μια ευρύτερη αλλαγή της στρατηγικής μερικών από τα μεγαλύτερα brands του κλάδου πολυτελών ειδών παγκοσμίως.
Αφού διοχέτευσαν πόρους και έκαναν επενδύσεις στην ηπειρωτική Κίνα κεφαλαιοποιώντας την άνθηση των αγορών που συνδέθηκε με την πανδημία, ήρθε η κατάρρευση της αγοράς ακινήτων και η αυξανόμενη ανεργία των νέων που οδήγησαν πολλούς καταναλωτές – ειδικά τη φιλόδοξη μεσαία τάξη και τους μέτρια πλούσιους – να περιορίσουν τα έξοδα τους.
Αυτή η εξέλιξη κατέστησε και πάλι ελκυστικό το Χονγκ Κονγκ, του οποίου η μεγάλη συγκέντρωση υπερπλούσιων κατοίκων θεωρείται ότι μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα την αβεβαιότητα.
Η επιστροφή στην πολυτέλεια
Το Χονγκ Κονγκ έχει ήδη επιστρέψει αθόρυβα, ανακτώντας πέρυσι τον τίτλο του ως ο κορυφαίος καταναλωτής πολυτελείας ανά κάτοικο στον κόσμο, σύμφωνα με στοιχεία της Euromonitor International.
Είχε χάσει την 1η θέση θέση από την Ελβετία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μετά από μήνες κοινωνικών αναταραχών στην περιοχή το 2019, ενώ ακολούθησαν τρία χρόνια αυστηρών περιορισμών για τον Covid, που έπληξαν τις λιανικές πωλήσεις.
Υπάρχουν και άλλες κορυφαίες μάρκες που ποντάρουν στο Χονγκ Κονγκ. Η Chanel πέρυσι νοίκιασε ένα διώροφο κατάστημα στο Causeway Bay για περίπου 3 εκατομμύρια HK $ (384.000 δολάρια) το μήνα, εκμεταλλευόμενη την πτώση των τιμών των ενοικίων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Στο μεταξύ, η Louis Vuitton, μέρος του πολυτελούς ομίλου LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault, άνοιξε ένα pop-up κατάστημα ανδρικών ενδυμάτων και καφέ τον Ιανουάριο στην εύπορη γειτονιά Mid-Levels.
Παράλληλα, το ισχυρό brand πραγματοποίησε επίσης την πρώτη της επίδειξη μόδας στην πόλη τον Νοέμβριο. Η άλλη εταιρεία του ομίλου LVMH, Dior, θα παρουσιάσει την ανδρική της pre-fall συλλογή στο Χονγκ Κονγκ τον Μάρτιο.
Διαβάστε ακόμη:
Η πολυτέλεια σε δημοπρασία: Ρολόγια, κοσμήματα, τσάντες για λίγους
Πόλεμος στην Hermes: Ο 80χρονος κληρονόμος, το φιλανθρωπικό ίδρυμα και η υιοθεσία του… κηπουρού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το 112 για πρώτη φορά μετά το 2014
- Αθηναϊκός και Novibet ενώνουν τις δυνάμεις τους για την αγωνιστική περίοδο 2024-25
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής