Οι πωλήσεις της Hermès σημείωσαν άλμα το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η κατασκευάστρια της δημοφιλούς τσάντας Birkin αντιστάθηκε καλύτερα από τους ανταγωνιστές της στη μείωση της ζήτησης για πολυτελή προϊόντα, χάρη στην εξάρτησή της από τους πλουσιότερους πελάτες.

Τα έσοδα σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αυξήθηκαν κατά 13,3%, ανακοίνωσε την Πέμπτη η Hermès International SCA, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 11,5%.

Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα του πρώτου εξαμήνου ανήλθαν σε 3,15 δισ. ευρώ (3,42 δισ. δολάρια) ελαφρώς χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις. Όλες οι περιοχές που δραστηριοποιείται παρουσίασαν διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης εκτός από την περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα.

Η μετοχή της Hermès σημειώνει από τις αρχές του έτους κέρδη περίπου 8%.

Τα αποτελέσματα της εταιρείας τείνουν να είναι πιο προβλέψιμα από αυτά άλλων οίκων ειδών πολυτελείας, επειδή απολαμβάνει μεγάλες λίστες αναμονής για τα πιο περιζήτητα προϊόντα της, όπως οι τσάντες Kelly και Birkin, οι τιμές των οποίων ξεκινούν από περίπου 10.000 δολάρια.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο εκτελεστικός πρόεδρος Axel Dumas δήλωσε ότι η Hermès δεν δεν παρατηρεί αλλαγή στις τάσεις μέχρι στιγμής αυτό το τρίμηνο.

Τα αποτελέσματα της Hermès έρχονται μετά από απογοητευτικές επιδόσεις της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, ιδιοκτήτριας της Christian Dior και της Tiffany & Co., και της Kering, η οποία βρίσκεται εν μέσω μιας δύσκολης αναδιάρθρωσης της Gucci, του μεγαλύτερου brand του ομίλου.

Συνολικά, τα αποτελέσματα αυτής της εβδομάδας υποδηλώνουν ότι οι εύποροι καταναλωτές περιορίζουν τις δαπάνες τους σε μεγάλο μέρος του κόσμου, με εξαίρεση την Ιαπωνία, όπου οι αλλοδαποί ταξιδιώτες από την Κίνα και αλλού εκμεταλλεύονται το ασθενές γεν για να αγοράσουν πολυτελή αγαθά.

Διαβάστε επίσης:

Bernard Arnault: Πρωταθλητής απωλειών ο ιδρυτής της LVMH – Πόσο μειώθηκε η περιουσία του

LVMH: H Tag Heuer βρίσκεται σε συνομιλίες για την Χορηγία της Formula 1 – Πλήγμα για τη Rolex

Richemont: Οι πωλήσεις κοσμημάτων “έσωσαν” τα έσοδα – Πτώση στα πολυτελή ρολόγια