Καλύτερα του αναμενομένου αποτελέσματα για το δ’ τρίμηνο ανακοίνωσε η Hermes, καθώς αυξήθηκαν οι πωλήσεις της σπάνιας και δημοφιλούς τσάντας Birkin, εν μέσω γενικής επιβράδυνσης της ζήτησης για είδη πολυτελείας.

Τα έσοδα τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 17,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας την Παρασκευή, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο περίπου 14%.

1

Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη για το έτος αυξήθηκαν στα 5,65 δισεκατομμύρια ευρώ (6,1 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης σχέδια για έκτακτο μέρισμα €10 ανά μετοχή και μπόνους 4.000 ευρώ σε κάθε έναν από τους πάνω από 22.000 υπαλλήλους της παγκοσμίως.

Η μετοχή έφτασε να σημειώνει άνοδο έως και 4,9% στην έναρξη της διαπραγμάτευσης στο Παρίσι, ανεβάζοντας τα κέρδη της για φέτος στο 13% και ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές LVMH και Kering.

Παρά τη μείωση της ζήτησης για προϊόντα πολυτελείας μετά την πανδημία, η Hermes εξακολουθεί να προσελκύει πλούσιους πελάτες που ενδιαφέρονται για τις τσάντες- σήμα κατατεθέν και τα ακριβά μεταξωτά φουλάρια της.

Οι πωλήσεις σε όλα τα κύρια τμήματα της εταιρείας με έδρα το Παρίσι αυξήθηκαν κατά τουλάχιστον 10%.

Hermes
Η δημοφιλής Birkin, σήμα κατατεθέν της Hermes

Νέα αύξηση τιμών

Σύμφωνα με τον εκτελεστικό πρόεδρο της Hermes, Axel Dumas, η εταιρεία σχεδιάζει αυξήσεις των τιμών των προϊόντων κατά 8%-9% κατά μέσο όρο το 2024, σηματοδοτώντας την τιμολογιακή ισχύ της εταιρείας, εν μέσω μιας πιο «πολωμένης» αγοράς ειδών πολυτελείας.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία αύξησε τις τιμές κατά περίπου 7% παγκοσμίως πέρσι, λαμβάνοντας υπόψη της το υψηλότερο κόστος παραγωγής, με εξαίρεση τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία.

Η τριμηνιαία ανάπτυξη της Hermes ήταν ισχυρότερη στην Ιαπωνία και την Αμερική, ενώ η Ασία-Ειρηνικός εκτός της Ιαπωνίας παρουσίασε το χαμηλότερο ποσοστό.

Στην τελευταία του επίσκεψη στην Κίνα, ο Dumas ανέφερε ότι το δ’ τρίμηνο παρατηρήθηκε χαμηλότερη κίνηση στα εμπορικά κέντρα, ωστόσο εξήγησε ότι αυτό δεν είχε επηρεάσει την απόδοση των πωλήσεων της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι γενικά στον κλάδο επικρατούν μεικτές τάσεις.

Η LVMH, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τη Louis Vuitton και τη Christian Dior, αλλά και η Richemont – ιδιοκτήτρια της Cartier – έδειξαν ανθεκτικότητα.

Ωστόσο, υπήρξαν και εταιρείες που εξέπληξαν δυσάρεστα, όπως η Burberry και η ιδιοκτήτρια της Gucci, Kering, οι οποίες δεν έπιασαν τους αναμενόμενους στόχους.

Διαβάστε επίσης: 

Hermes: To στοίχημα του ισχυρού brand ειδών πολυτελείας στο Xoνγκ Κονγκ

Πόλεμος στην Hermes: Ο 80χρονος κληρονόμος, το φιλανθρωπικό ίδρυμα και η υιοθεσία του… κηπουρού

LVMH (Louis Vuitton): Ανθεκτική στην επιβράδυνση του κλάδου πολυτελών ειδών – Εκτίναξη της μετοχής