Στην Καλιφόρνια, μια γυναίκα κι ένας άντρας  κατέθεσαν αγωγή εναντίον του οίκου μόδας Hermes, καθώς, όπως ισχυρίζονται, η εταιρεία τους απαγορεύει να αγοράσουν τσάντα Birkin εφόσον δεν έχουν αγοράσει προηγουμένως άλλα προϊόντα της.

Ουσιαστικά, όπως αναφέρεται στην αγωγή, οι πελάτες πρέπει να ξοδέψουν δεκάδες χιλιάδες δολλάρια σε παπούτσια, ζώνες και μαντήλια , ώστε να καταφέρουν να κάνουν δική τους την πιο πολυπόθητη μάρκα γυναικείας τσάντας στον κόσμο.

Η Τίνα Καβαλέρι, μία εκ των εναγουσών στην αγωγή της το 2022 υποστηρίζει πως διερεύνησε αν μπορεί να αγοράσει μια τέτοια τσάντα από το γαλλικό οίκο και η απάντηση του ήταν πως “οι ιδιαίτερες τσάντες πηγαίνουν σε πελάτισσες που στηρίζουν σταθερά την επιχείρησή μας”.

Ο Μαρκ Γκλινόγκα, ο δέυτερος ενάγων, επιχείρησε να αγοράσει πέρσυ μια τσάντα Birkin “αλλά οι υπεύθυνοι του τμήματος πωλήσεων της εναγόμενης τον συμβούλευσαν να αγοράσει άλλα προϊόντα προκειμένου να μπορέσει τελικά να αποκτήσει μια τσάντα Birkin”.

Να σημειωθεί στο σημείο αυτό πως πρόκειται για μια χειροποίητη δερμάτινη τσάντα με εξαιρετικά περιορισμένη έκδοση, εμπνευσμένη από την Γαλλοβρετανίδα εκλιπούσα ηθοποιό, Τζέιν Μπίρκιν, συνώνυμο της αποκλειστικότητας και της πολυτέλειας. Όσον αφορά την τιμή πώλησης της, ξεκινάει από τα 10.000 δολάρια και ξεπερνά το ένα εκατομμύριο.

Τις τσάντες αυτές τις προτιμούν διασημότητες, όπως η Τζένιφερ Λόπεζ , η Κλόε Καρντάσιαν και η Βικτόρια Μπέκαμ, ωστόσο ούτε εκτίθενται ούτε μπορούν να παραγγελθούν διαδικτυακά .

“Οι περισσότερες πελάτισσες δεν πρόκειται να δουν μια τσάντα Birkin σε ένα κατάστημα λιανικής του Hermes. Συνήθως, μόνο εκείνες που κρίνονται άξιες να αγοράσουν μια τσάντα Birkin θα την δουν (σε ένα ιδιωτικό χώρο). Ο εκλεκτός πελάτης θα έχει την ευκαιρία να αγοράσει τη συγκεκριμένη Birkin που θα του δείξουν. Δεν υπάρχει τρόπος να παραγγείλεις μια τσάντα στο στυλ, το μέγεθος, το χρώμα, το είδος δέρματος και στο υλικό που επιθυμείς”, όπως σημειώνεται στην αγωγή.

Η αγωγή αναφέρει, επίσης, πως οι πωλητές δεν παίρνουν καμία προμήθεια από την πώληση της πολυτελούς τσάντας, παρά μόνο 3% επί της πώλησης άλλων αντικειμένων της Hermes, ζητώντας έτσι αγνώστου ύψους αποζημίωση.

“Τους κατευθύνει η εναγόμενη (εταιρεία) να χρησιμοποιούν τις τσάντες Birkin ως τρόπο για να πείσουν τους πελάτες να αγοράσουν άλλα προϊόντα”, όπως σημειώνει η αγωγή καλώντας με αυτό τον τρόπο και άλλους να συμμετάσχουν ομαδικά. Επιπρόσθετα, η αγωγή αναφέρει πως με την συγκεκριμένη πρακτική του οίκου αυξάνεται με τεχνητό τρόπο το κόστος του προϊόντος, με αποτέλεσμα να  αντιτίθεται στην αντιμονοπωλιακή νομοθεσία.

Διαβάστε επίσης:

Spitogatos: Οι top 10 περιοχές για να μείνει κανείς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Κίνηση έκπληξη από την Κεντρική Τράπεζα της Ελβετίας (SNB): Προχώρησε σε μείωση επιτοκίων

ΟΑΚΑ: Μνημόνιο Συνεργασίας ΤΑΙΠΕΔ και ΤΕΕ για την ασφαλή επαναλειτουργία του