Η Heineken NV, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, ανακοίνωσε πωλήσεις πρώτου τριμήνου χαμηλότερες των εκτιμήσεων, καθώς οι πληθωριστικές πιέσεις αποδυνάμωσαν τους όγκους σε όλη την Ασία, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ανατολική Ευρώπη.

Οι όγκοι πωλήσεων της μπύρας μειώθηκαν κατά 3% σε οργανική βάση για το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο, κάτω από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για πτώση 1,04%, ανέφερε σε ανακοίνωση της η εταιρεία παραγωγής της μπύρας Amstel.

1

Η ολλανδική ζυθοποιία, η οποία έχει προβλέψει μείωση του όγκου πωλήσεων στην Ευρώπη για το σύνολο του έτους, είπε ότι οι όγκοι του πρώτου τριμήνου υποχώρησαν από την ασταθή ζήτηση στην Ασία, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Καθώς το υψηλότερο κόστος των πρώτων υλών επιβάρυνε τα περιθώρια, πολλές ζυθοποιίες έχουν προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών. Αυτό, σε συνδυασμό με τη συμπίεση του κόστους ζωής, έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον για τη βιομηχανία.

«Βλέπουμε το οικονομικό περιβάλλον ως ασταθές και αβέβαιο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Dolf van den Brink.

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η Heineken προχώρησε σε επαναγορά μετοχών αξίας περίπου 1 δισ. ευρώ από την Fomento Economico Mexicano SAS, καθώς η μεξικανική εταιρεία εμφιάλωσης της Coca-Cola άρχισε να εκχωρεί το μερίδιό της στον ολλανδικό όμιλο προκειμένου να επικεντρωθεί στις λιανικές της δραστηριότητες στη Λατινική Αμερική.

Η Heineken εξακολουθεί να αναμένει ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη θα αυξηθούν με μεσαία έως υψηλά μονοψήφια ποσοστά φέτος.

Έχει επίσης προειδοποιήσει για τον κίνδυνο εθνικοποίησης των δραστηριοτήτων της στη Ρωσία, καθώς η πώληση της επιχείρησης επιβαρύνεται από τους συχνά μεταβαλλόμενους κανονισμούς στην αγορά.

Διαβάστε ακόμη:

Μπιλ Γκέιτς: Αγοράζει μερίδιο στη Heineken αν και δηλώνει ότι δεν είναι λάτρης της μπύρας

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Γιατί η Carlsberg γίνεται ελληνική