Ένα αιφνιδιαστικό άλμα στα κέρδη του περασμένου έτους σημείωσε η Heineken, καθώς οι πωλήσεις μπύρας αυξήθηκαν σε όλες τις μεγάλες αγορές.

Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο είδε τα λειτουργικά της κέρδη να αυξάνονται κατά 8,3% το 2024, καθώς οι όγκοι πωλήσεων επέστρεψαν σε ανοδική πορεία.

1

Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών για 5,3%, αλλά και τις προσδοκίες της εταιρείας που ήταν μεταξύ 4% και 8%.

Τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 5% στα 36,1 δισ. ευρώ, αν και επηρεάστηκαν από τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις.

Οι πωλήσεις παγκοσμίως σε μπύρα αυξήθηκαν κατά 1,6%, σημειώνοντας ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές.

Αυτό ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών για άνοδο 1,4%.

Ταυτόχρονα, αύξηση 10% παρουσίασε και ο όγκος πωλήσεων του ομώνυμου brand μπύρας άνευ αλκοόλ.

“Τα αποτελέσματά μας σηματοδοτούν επιστροφή στην ανάπτυξη και διεύρυνση κερδών το 2024”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος και πρόεδρος της Heineken, Ντολφ βαν ντέν Μπρινκ.

Οι επενδυτές τώρα αισιοδοξούν, παρόλο που η τιμή της μετοχής της ζυθοποιίας σημείωσε βουτιά σχεδόν κατά 30% τους τελευταίους 12 μήνες.

 “Πρόκειται για ένα εξαιρετικό σύνολο αποτελεσμάτων από τη Heineken”, δήλωσαν αναλυτές της RBC Capital Markets.

Όσον αφορά το 2025, η Heineken αναμένει αύξηση λειτουργικών κερδών από 4% έως 8%, υποβοηθούμενη από την προγραμματισμένη εξοικονόμηση κόστους 400 εκατομμυρίων ευρώ, μέσω ενός ψηφιακού μετασχηματισμού και πρωτοβουλιών βιωσιμότητας.

Παράλληλα, η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε ότι θα ξεκινήσει ένα διετές πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 1,5 δισ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο του 2024, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τη θέση του προέδρου καταλαμβάνει ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ASML, Peter Wennink, ένα στέλεχος, υπό την καθοδήγηση του οποίου ο κατασκευαστής ημιαγωγών έγινε η πολυτιμότερη τεχνολογική εταιρεία στην Ευρώπη.

Ο Wennink, ο οποίος είναι ήδη αντιπρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου, θα διαδεχθεί τον Jean-Marc Huet τον Απρίλιο.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο Wennink εργάστηκε στην ASML για περισσότερο από δέκα χρόνια καταφέρνοντας να την αναδείξει σε παγκόσμιο κολοσσό.

Η Heineken πρότεινε επίσης τον Alexander de Carvalho για μέλος του εποπτικού συμβουλίου, επισημαίνοντας ότι συνεχίζει την παράδοση της διαδοχής της οικογένειας Heineken στην εταιρεία.

Η ζυθοποιεία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερες από 300 μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Amstel, Red Stripe και Sol.

Διαβάστε επίσης: 

Temu, Shein: Σε «καραντίνα» από τους δασμούς του Τραμπ – Βουτιά των πωλήσεων στις ΗΠΑ

Μπιλ Άκμαν: Η επένδυση-μαμούθ 2,3 δισ. δολαρίων στην Uber που ίσως γίνει το κορυφαίο στοίχημα του hedge fund του

Commerzbank: «Θυσιάζει» υπαλλήλους στον βωμό της… UniCredit – Τι σχεδιάζει ο γερμανικός τραπεζικός κολοσσός