ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Oι εταιρείες Anheuser-Busch InBev (AB InBev) και Β.Σ. Καρούλιας ΑΒΕΕΠ, ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους από 1η Ιανουαρίου 2020 αναφορικά με την αντιπροσωπεία και διανομή των σημάτων μπύρας Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe και Hoegaarden στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι δύο εταιρείες έχουν από κοινού καταρτίσει ένα φιλόδοξο πλάνο περαιτέρω ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, των προϊόντων της Νο.1 εταιρείας μπύρας στον κόσμο, AB InBev.
Με την προσθήκη των μαρκών της AB InBev στο χαρτοφυλάκιο μπίρας της Β.Σ. Καρούλιας, με κορυφαία διεθνή και ελληνικά σήματα, δημιουργείται μία νέα, πολύ ισχυρή ομάδα ποιοτικών προϊόντων ζύθου, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες και όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης μπύρας.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της Β.Σ Καρούλιας, Χρήστος Αργυρού: «Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά η ποιότητα και η διεθνής πορεία όλων αυτών των σημάτων, μας γεμίζουν με σιγουριά ότι η επιτυχία είναι μονόδρομος και θα έρθει σαν αποτέλεσμα της προσήλωσης και της σκληρής δουλειάς μας στο πεδίο της αγοράς».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καρδιαγγειακά: Την Τετάρτη τα sms για δωρεάν εξετάσεις – Τα 3 στάδια της δράσης
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των Cenergy, ΔΑΑ, Lamda, Motor Oil, Amazon, JPMogan και Dianna Shipping
- Οι στρατηγικές επενδύσεις 400 εκατομμυρίων ευρώ που περιμένουν το «πράσινο φως»
- Ο «ελέφαντας» των αμυντικών δαπανών στην Ευρώπη και η «εξαίρεση» της Ελλάδας: Απρόσμενο «δώρο» για τις ελληνικές αξιολογήσεις
