ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτός είναι και ο λόγος που την περασμένη άνοιξη η γαλλική Danone κυκλοφόρησε στην αγορά της Ρουμανίας μια σειρά απλών γιαουρτιών σε γυάλινη συσκευασία, ενώ παράλληλα εμπλούτισε την υπάρχουσα γκάμα των προϊόντων γιαούρτης με νέες γεύσεις.
Η Danone είναι ηγέτης στη συγκεκριμένη κατηγορία στη Ρουμανία όπου ελέγχει μερίδιο 33% της αγοράς. Συγκεκριμένα, τα στελέχη της εκτιμούν πως υπάρχει περιθώριο για σημαντική αύξηση της κατά κεφαλήν κατανάλωσης. Σήμερα η κατά κεφαλήν κατανάλωση γιαούρτης στη Ρουμανία είναι μόλις 6 κιλά το έτος, όταν οι Βούλγαροι καταναλώνουν 20 κιλά και οι Πολωνοί 14 κιλά ετησίως.
Σε αυτή την ανάπτυξη ποντάρει και η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος, η θυγατρική εταιρεία της οποίας, η Fabrica de Lapte Braşov, ολοκλήρωσε πριν από λίγο διάστημα επένδυση 20 εκατ. ευρώ σε νέα γραμμή παραγωγής γιαούρτης στο εργοστάσιο της που βρίσκεται κοντά στο Brasov της Ρουμανίας.
Η νέα γραμμή παραγωγής θα επιτρέψει στην εταιρεία να επεκτείνει το τοπικό της χαρτοφυλάκιο προϊόντων με τη μάρκα γιαουρτιού Stragghisto, “που βασίζεται σε παραδοσιακή συνταγή ελληνικού γιαουρτιού”, όπως αναφέρουν τοπικά μέσα ενημέρωσης. Ο ελληνικός όμιλος εισήλθε στη ρουμανική αγορά το 1999, το εργοστάσιο κοντά στο Brasov άνοιξε το 2011, ενώ οι συνολικές επενδύσεις που έχει υλοποιήσει ο ελληνικός όμιλος αγγίζουν τα 130 εκατ. ευρώ. Η ρουμανική θυγατρική του ελληνικού ομίλου είναι Νο3 παίκτης στην τοπική αγορά, ενώ πέρυσι οι πωλήσεις της κινήθηκαν στα επίπεδα των 95 εκατ. ευρώ, 17% υψηλότερες σε σχέση με το 2016.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- State Department: Υποκριτική η στάση της Ρωσίας – Ανεύθυνη η ρητορική της
- Ντόναλντ Τραμπ: Προς αναβολή η καταδίκη του για την υπόθεση της Στόρμι Ντάνιελς
- Νετανιάχου: 5 εκατ. δολάρια σε όποιον από τη Λωρίδα της Γάζας παραδώσει όμηρο στο Ισραήλ
- Tiffany Studios: Το βιτρό των 12,5 εκατ. δολαρίων έσπασε το ρεκόρ δημοπρασίας για 2η φορά