Για πρώτη φορά μετά από και έξι χρόνια, η Morgan Stanley εγκαταλείπει τη θετική της άποψη για την LVMH και την υποβαθμίζει από “overweight” σε  “equal-weight”.

Ο Edouard Aubin, αναλυτής της Moirgan, υποβάθμισε τον κολοσσό των ειδών πολυτελείας την Παρασκευή, λόγω ανησυχίας για την αποδυνάμωση της ζήτησης στον κλάδο.

Ταυτόχρονα, μείωσε την τιμή-στόχο στα 790 ευρώ από 860 ευρώ.

Σημειώνεται ότι οι μετοχές σημείωσαν πτώση έως και 1,9% στο Παρίσι.

Παρόλο που ο Aubin εξακολουθεί να βλέπει τις μετοχές της LVMH να κερδίζουν 12% τους επόμενους 12 μήνες, είναι πολύ κάτω από τον στόχο των 842 ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.

«Αναμένουμε τις μετοχές να κινηθούν με αστάθεια τους επόμενους μήνες, δεδομένης της πιθανής περαιτέρω επιδείνωσης της συνολικής ζήτησης σε όλο τον κλάδο το δ’ τρίμηνο, καθώς και μιας πιθανής δύσκολης σεζόν για την LVMH από αρχές του 2024», σχολίασε ο Aubin.

Πρόσθεσε μάλιστα ότι προβλέπει αυξημένο ρίσκο, τόσο για την εταιρεία, όσο και για τον ευρύτερο κλάδο των ειδών πολυτελείας, καθώς στηρίζονται σημαντικά στις δαπάνες των Κινέζων υπηκόων.

Σημειώνεται ότι η κατάσταση των κατασκευαστών ειδών πολυτελείας της Ευρώπης επιδεινώνεται, καθώς τα υψηλότερα επιτόκια και ο πληθωρισμός έχουν ασκήσει πίεση στα πορτοφόλια των καταναλωτών.

Η LVMH, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο, ανέφερε επιβράδυνση των πωλήσεων στο γ’ τρίμηνο, σε παρόμοια κατάσταση με κάποιους από τους ανταγωνιστές της, όπως την Kering, της ιδιοκτήτριας της Gucci και την εταιρεία πολυτελών ρολογιών Richemont.

Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, η HSBC Holdings μείωσε τους στόχους τιμών σε ολόκληρο τον κλάδο, σημειώνοντας ότι οι ευρωπαϊκές μετοχές εταιρειών ειδών πολυτελείας, δεν είναι ανθεκτικές στην ύφεση, ενώ η UBS πρόσφατα υποβάθμισε την LVMH σε “neutral”,  με την προοπτική ότι η υπεραπόδοσή της θα μειωθεί.

Αυτή η επιφυλακτικότητα αντανακλάται στις μετοχές, με αυτή της LVMH να υποχωρεί 23% από το ρεκόρ του Απριλίου.

Διαβάστε επίσης: 

Μπερνάρ Αρνό: Ανασχηματισμός στην LVMH – Γιατί αποχωρεί ο γιος του από CEO της Βerluti

Ryanair: Βρέθηκαν εξαρτήματα με πλαστά έγγραφα σε κινητήρες – Ποιες εταιρείες έπεσαν «θύματα»

Brookfield: Συνέστησε fund «μαμούθ» $28 δισ. για έργα υποδομών