Τα πρώτα της βήματα στην αγορά των τάνκερ πραγματοποιεί με την απόκτηση δύο τάνκερ MR η Astra Shipmanagement των αδελφών Άρη και Στέφανου Κοροπούλη, που ιδρύθηκε πριν από τέσσερα χρόνια με στόχο της διαχείριση bulkers και containerships.

Ήδη, σύμφωνα με την Equasis, το τάνκερ Axel (χωρητικότητας 50.100 dwt, κατασκευής 2010) έχει ενταχθεί στον στόλο της Astra, υπό τη ονομασία Kanala. Η παράδοσή του εκτιμάται ότι έγινε στα τέλη Ιουνίου, όταν για πρώτη φορά ορισμένοι ναυλομεσίτες ανέφεραν ότι η Uni-Asia Group είχε πουλήσει το πλοίο έναντι 16,5 εκατ. δολαρίων περίπου σε ελληνική ή δανέζικη εταιρεία.

Επιπλέον, σύμφωνα με ναυλομεσίτες με έδρα την Αθήνα, η Astra συμφώνησε πριν από μερικές εβδομάδες για την απόκτηση ενός δεύτερου τάνκερ MR, του Silver Express (χωρητικότητας 47.400 dwt, κατασκευής 2009), από την ιαπωνική Doun Kisen, έναντι 15,3 εκατ. δολαρίων. Η συμφωνία ενδεχομένως να είναι sale-and-leaseback.

Σε έκθεσή της την 1η Αυγούστου, η Intermodal σημείωνε πως υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από Έλληνες εφοπλιστές για τάνκερ MR. Τρανταχτό παράδειγμα η Hellenic Tankers του Ανδρέα Χατζηγιάννη, που από τον περασμένο Δεκέμβριο έχει δαπανήσει περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση έξι τάνκερ, ενώ πρόσφατα στην αγορά των τάνκερ μπήκε και ο Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης.

Επίσης, όπως αναφέρει το TradeWinds, η Avin International της οικογένειας Βαρδινογιάννη έχει αποκτήσει δύο τάνκερ aframax από τον στόλο της χρεοκοπημένης Toisa του Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου, ενώ την περασμένη εβδομάδα επιβεβαιώθηκε και η απόκτηση του suezmax United Kalavryta (χωρητικότητας 159.100 dwt, κατασκευής 2005, μετονομάστηκε σε Kriti Vigor). Παράλληλα, η Delta Tankers του Διαμαντή Διαμαντίδη έχει επίσης αποκτήσει άλλα τρία τάνκερ από τον στόλο της Toisa.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Δ. Διαμαντίδης: Η Delta Tankers μπαίνει δυνατά στην αγορά των VLCCs

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  To deal ελληνικής ναυτιλιακής που δίνει νέα πνοή στην αγορά scrap

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Αγγελικούσης: Γιατί η Maran Gas κάνει ένα βήμα πίσω από τα FSRU