ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με μια λιτή ανακοίνωση η Nike, επιβεβαιώνει την αλλαγή στρατηγικής στην Ελληνική αγορά, η οποία αποκλείει ένα μεγάλο μέρος των συνεργατών της.
Χωρίς να απαντά στην τεράστια συζήτηση που άνοιξε με αφορμή τη διαμάχη της με 100 Έλληνες επιχειρηματίες, ο αμερικανικός «κολοσσός» περιορίζεται στο να αναφέρει πως οι Έλληνες καταναλωτές θα εξυπηρετούνται από το ηλεκτρονικό της κατάστημα και από έναν «μικρό αριθμό στρατηγικών συνεργατών».
Αναλυτικά η ανακoίνωση της Nike: «Η Nike οραματίζεται την αγορά του μέλλοντος προσαρμοσμένη στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Στο πλαίσιο της στρατηγικής ‘Consumer Direct Acceleration’ που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».
Από την άλλη πλευρά πηγές από την ομάδα των Ελλήνων επιχειρηματιών που έχει «κόψει» η πολυεθνική από συνεργάτες της, σχολιάζουν στο mononews πως τον λόγο έχει τώρα η Δικαιοσύνη. «Θα τα πούμε στα δικαστήρια», απαντούν χαρακτηριστικά και υπογραμμίζουν πως η εταιρεία δεν απαντά επί της ουσίας στην ανακοίνωσή τους.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
