Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η AirBnB αφορούν σε μεγάλο βαθμό το γεγονός ότι είναι δύσκολο σχετικά να βρεθεί το κατάλληλο κατάλυμα για κάθε πελάτη.

Κι ενώ μόλις πέρυσι επισκέφθηκαν τη σελίδα περί τα 330 εκατ. χρήστες του διαδικτύου, η πλειοψηφία αυτών δεν προέβη σε κάποια κράτηση.

«Ο βασικός λόγος που αυτοί οι άνθρωποι δεν έκαναν κράτηση, ήταν ότι δεν βρήκαν κάτι που ήταν κατάλληλο για αυτούς» ανέφερε στο Forbes ο Brian Chesky, διευθύνων σύμβουλος της AirBnB.

«Είναι πολύ σπάνιο 300 εκατ. άτομα να χρησιμοποιούν κάτι και να λένε ότι είναι μια εναλλακτική. Όπως είναι επίσης σπάνιο, 300 εκατ. κόσμος να χρησιμοποιεί κάτι και να έχεις τόσο πολλούς να λένε ότι δεν είναι κατάλληλο για αυτούς ή ότι δεν αποτελεί μια εναλλακτική» πρόσθεσε.

 Το πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η πλατφόρμα είναι αυτό της καλύτερης κατηγοριοποίησης, έτσι ώστε να είναι ευκολότερο για τους χρήστες να βρουν το καλύτερο για εκείνους κατάλυμα. Επίσης, επικεντρώνεται στο ζήτημα της ποιότητας του παρεχόμενου καταλύματος.

Για τους λόγους αυτούς, αποφασίστηκε η δημιουργία του προγράμματος Airbnb Plus. Σε αυτό, οι χρήστες θα μπορούν να εγγράφουν τα ακίνητά τους και τότε θα επιτρέπουν στον επιθεωρητή της εταιρείας να ελέγχει τα σπίτια.

Πέραν αυτού, η εταιρεία προσθέτει στην πλατφόρμα λέξεις κλειδιά και κατηγορίες, όπως «εργασιακός χώρος» ή «κατάλληλα για οικογένεια», έτσι ώστε τα καταλύματα να κατηγοριοποιούνται με πιο συγκεκριμένα κριτήρια.

 Στις κατηγορίες θα προστεθούν καταλύματα «για μήνα του μέλιτος» ή «με εύκολη πρόσβαση για άτομα με κινητικά προβλήματα».

Σήμερα η AirBnB έχει εγγεγραμμένα προς ενοικίαση περισσότερα από 43 εκατ. ακίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Li Shufu: Ποιος είναι ο Κινέζος δισεκατομμυριούχος που έβαλε στο στόχαστρο την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς η Lild στηρίζει τις ελληνικές εξαγωγές

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Μαθήματα επενδύσεων από τον Warren Buffett: Τι αναφέρει στην επιστολή προς τους μετόχους της Berkshire