Η AEGEAN σήμερα πραγματοποιεί κανονικά σχεδόν το σύνολο του προγράμματός της, έχοντας προγραμματίσει να πραγματοποιήσει περισσότερες από 110 πτήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ ήδη από χθες είχε ενημερώσει ότι θα προχωρήσει μόλις σε ένα μικρό αριθμό ακυρώσεων πτήσεων κυρίως τις πρωινές ώρες.

Τα ραγδαία καιρικά φαινόμενα σταδιακά αποκλιμακώνονται και η κανονικότητα φαίνεται προοδευτικά να επανέρχεται και στις αεροπορικές μεταφορές.
Μόνο η AEGEAN  ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της χώρας τις προηγούμενες 2 μέρες, λόγω των έκτακτων καιρικών φαινομένων αλλά και των σοβαρότατων προβλημάτων μετάβασης επιβατών αλλά και πληρωμάτων από και προς το κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας ακύρωσε περισσότερες από 200 πτήσεις, ενώ πραγματοποιήθηκαν σχεδόν οι μισές από όσες αρχικά είχαν προγραμματιστεί.

Σε προτεραιότητα το επιβατικό κοινό

Η ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό δε θα μπορούσε να αποφευχθεί ωστόσο η AEGEAN, από πολύ νωρίς έλαβε μέριμνα για το επιβατικό κοινό που επηρεάστηκε τόσο από τις ακυρώσεις των πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού όσο και από τη δυσκολία πρόσβασης από και προς τον Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Συνολικά τη Δευτέρα και την Τρίτη η εταιρεία φρόντισε να εξασφαλίσει διαμονή σε μεγάλο αριθμό επιβατών των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν τόσο στα ξενοδοχεία γύρω από την περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας ή και στο κέντρο, αλλά και στη Θεσσαλονίκη (καθώς 4 πτήσεις με σχεδόν 400 επιβάτες και προορισμό την Αθήνα δεν κατάφεραν να προσγειωθούν λόγω προβλημάτων στον ΕΛ.Βενιζέλος και κατευθύνθηκαν στο αεροδρόμιο Μακεδονία, όπου και τελικά προσγειώθηκαν) καθώς και στα αεροδρόμια ανά την Ελλάδα.
Συνολικά η AEGEAN φρόντισε για τη διαμονή περίπου 850 επιβατών σε Αθήνα,  Θεσσαλονίκη αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα ενώ αντίστοιχη μέριμνα έλαβε και για όσους εγκλωβίστηκαν στα αεροδρόμια αναχώρησής τους στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Μάλιστα όταν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία στην περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας, δεν επέτρεπαν τη  φιλοξενία περισσότερων επιβατών, με δικά της έξοδα ναύλωσε 4 λεωφορεία αλλά και ταξί για μεμονωμένους επιβάτες προκειμένου να εξασφαλίσει την άμεση μεταφορά τους, σε ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας.
Μετά το κλείσιμο των κεντρικών οδικών αρτηριών αλλά και του προαστιακού, η AEGEAN εξασφάλισε τη  διατροφή όλων όσων παρέμειναν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο μέσω voucher που διέθεσε στους επιβάτες. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόβλημα εντάθηκε όταν άρχισαν να εξαντλούνται οι προμήθειες των καταστημάτων του αεροδρομίου και του προσωπικού τους το οποίο δεν μπορούσε πια να προσεγγίσει το χώρο, συνεπώς πολλά από τα εστιατόρια του αεροδρομίου έκλεισαν μετά το μεσημέρι αλλά και από όσους πολίτες κατέφυγαν στο αεροδρόμιο για να προστατευτούν μετά το κλείσιμο της Αττικής Οδού.
Παράλληλα, άνοιξε το lounge της και σε ειδικές κατηγορίες επιβατών (οικογένειες, επιβάτες με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα) που δεν μπορούσαν να διοχετευτούν σε ξενοδοχεία.
Προοδευτικά και καθώς οι καιρικές συνθήκες αποκλιμακώνονταν η ταλαιπωρία των επιβατών έληξε καθώς μεταβαίνουν στον προορισμό τους.