Γιώργος Χρυσικός, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Grivalia Hospitality
Με «γερές» υπογραφές ετοιμάζει το δεύτερο τουριστικό της project στην Αττική η Grivalia Hospitality, μπαίνοντας «σφήνα» σε μία αγορά 2,7 δισεκατομμυρίων, όσο υπολογίζεται η αξία του πολυτελούς camping παγκοσμίως.
Ο λόγος για το πρώτο glamping στη Βούλα, στον χώρο της εγκαταλελειμμένης επί τουλάχιστον 25 χρόνια κατασκήνωσης του ΕΟΤ, την οποία εκμίσθωσε από την ΕΤΑΔ θυγατρική της Grivalia Hospitality.
Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2024, έτσι ώστε μέχρι την έναρξη της θερινής σεζόν να υποδεχτεί τους πρώτους επισκέπτες.
Θυμίζουμε πως η ΒΔ Επενδυτική – θυγατρική της Ναυσικά Α.Ε. στην οποία συμμετείχε με 20% και ο όμιλος Παπαθεοχάρη – είχε αναδειχθεί προτιμητέα για την αξιοποίηση της Α’ Ακτής Βούλας, ενώ μισθώτρια της Β’ Ακτής Βούλας είναι η Athens Beach Club, θυγατρική της ΤΕΜΕΣ των ομίλων Κωνσταντακόπουλου και Olayan.
H Grivalia Hospitality ανέθεσε τη διαχείριση του έργου στην Domes Resorts της οικογένειας Σπανού.
Η ξενοδοχειακή εταιρεία θα υιοθετήσει για το glamping της Βούλας το concept Domes Reserve, υπό τη διαχείριση του οποίου τελεί και το Domes White Coast Milos, το ξενοδοχείο που απέκτησε η κοινοπραξία των Prodea – Invel στη Μήλο.
Η νέα ανάπτυξη θα φέρει το όνομα 91 Athens Riviera, εμπνευσμένο από την προέκταση της λεωφόρου Συγγρού, τη μεγαλύτερη εθνική οδός της Αττικής, που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Αθηναϊκή Ριβιέρα καταλήγοντας στο Σούνιο.
Σε έκταση 45 στρεμμάτων θα αναπτυχθούν 30 πολυτελείς σκηνές, 10 γήπεδα τένις – οκτώ μεγάλα και δύο μικρότερα – εσωτερικό και εξωτερικό γυμναστήριο με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, beach club, εμπορικά καταστήματα καθώς και γήπεδο για beach volley.
Λέσχη μελών και το τρίτο εν Ελλάδι Barbarossa
Στις εγκαταστάσεις του glamping θα περιλαμβάνεται η πρώτη ιδιωτική λέσχη μελών των νοτίων προαστίων, η οποία θα λειτουργεί στα πρότυπα των Ecali και Tatoi Club, όπως ανέφερε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality, Γιώργος Χρυσικός.
Σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση, επισκέπτες και μέλη θα έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων, όπου θα παρέχονται υπηρεσίες και εμπειρίες που θα προβάλουν μία ολιστική προσέγγιση ευεξίας, χαλάρωσης και εκγύμνασης, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής σε ατομικά ή ομαδικά προγράμματα προπόνησης.
Όσον αφορά τη συνολική δυναμικότητα των εγκαταστάσεων, θα μπορεί να φιλοξενήσει 70 έως 80 άτομα.
Επίσης, εντός των εγκαταστάσεων θα λειτουργήσει το τέταρτο εστιατόριο Barbarossa της οικογένειας Χαμηλοθώρη – μετά την Πάρο, το Χαλάνδρι, το Μπόντρουμ και το Κάιρο.
Η πρώην τουριστική κατασκήνωση του ΕΟΤ πρόκειται να μεταμορφωθεί σε πεντάστερη τουριστική εγκατάσταση, αξιοποιώντας μία τάση που δεν έχει ακόμα εκτεταμένη παρουσία στην Αττική.
Ο όρος του glamping, που προκύπτει από τις λέξεις glamorous και camping άρχισε να χρησιμοποιείται στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς glamping ήταν 2,73 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και αναμένεται να αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 10,2% από το 2023 έως το 2030.
Η ηλικιακή ομάδα 18-32 ετών κυριάρχησε στην αγορά με μερίδιο 45,08% το 2022, ενώ γεωγραφικά Ευρώπη ήταν η πρώτη σε μερίδιο αγορά στη βιομηχανία του glamping με 35,29% το 2022 και οδηγό της τάσης τη Γαλλία.
Διαβάστε επίσης:
Grivalia Hospitality: Άνοιξε τις πόρτες του το Avant Mar στην Πάρο
Τι αγόρασε η HIG Capital αποκτώντας την Ορφέας Βεϊνόγλου
Capital Maritime (Βαγγέλης Μαρινάκης): Ναυπηγεί δύο πλοία αξίας 179 εκατ. won