Τον ρόλο της Γενικής Διευθύντριας στην εταιρία Γρηγόρης αναλαμβάνει από την 1η Ιουνίου η Άννα Κολυβά, απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων και κάτοχος ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχοντας ενταχθεί στο δυναμικό της Γρηγόρης το 2008, εξελίχθηκε σε Marketing Director, το 2015, ενώ το 2023 ανέλαβε τις Εμπορικές & Shared Services Διευθύνσεις.

1

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Γρηγόρης, Βλάσσης Γεωργάτος δήλωσε: «Η διευρυμένη και πολυετής εμπειρία της Άννας σε θέσεις ευθύνης της εταιρίας, σε συνδυασμό με τη στρατηγική σκέψη και το ομαδικό της πνεύμα, αποτελούν τη βάση για την επιτυχία στα νέα της καθήκοντα ως Γενική Διευθύντρια. Είμαι βέβαιος ότι η Άννα θα συνεχίσει να οδηγεί την εταιρία σε νέες επιτυχίες και επιδόσεις»

Λίγα λόγια για τον Γρηγόρη

Το 1972 ο Γρηγόρης Γεωργάτος αποφασίζει να πραγματοποιήσει το όνειρό του και ανοίγει  ένα κατάστημα στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο οποίο δίνει το όνομά του. Η δεύτερη γενιά, ο Βλάσσης & η Άρτεμις, αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στη διοίκηση της εταιρίας, όπου μαζί με το Γρηγόρη και τη Σόνια, οραματίζονται  να κάνουν το Γρηγόρη μεγάλο και γνωστό παντού. Δουλεύουν  σκληρά, στελεχώνουν την εταιρία, παρατηρούν &  αναζητούν συνεχώς τι θα ήθελε ο καταναλωτής. Και το βρίσκουν! Το 1991 ο Βλάσσης διαπιστώνει ότι ο Έλληνας θα ήθελε πολύ να απολαμβάνει τον καφέ του on the go. Αγοράζει επαγγελματικές μηχανές για την παρασκευή espresso based καφέ και λανσάρει την υπηρεσία take away, πουλώντας cappuccino, cappuccino freddo & freddo. Παράλληλα, διευρύνει την προϊοντική γκάμα, εντάσσοντας τα σάντουιτς στις επιλογές των πελατών του, τα οποία γνωρίζουν μία πρωτοφανή επιτυχία.Όπως είναι αναμενόμενο, ο Γρηγόρης προσελκύει μεγαλύτερο κοινό, η ζήτηση για τα προϊόντα αυξάνεται, με αποτέλεσμα στο τέλος της δεκαετίας να διαθέτει 5 καταστήματα στην Αττική.

Το 1994 ο Βλάσσης κι η Άρτεμις αποφασίζουν η ανάπτυξη του Γρηγόρη να γίνεται, πλέον, με τη μέθοδο του franchise. Πρόκειται για μία στρατηγική απόφαση, πολύ προσεκτικά σχεδιασμένη έτσι ώστε ο Γρηγόρης, σαν «μητρική» εταιρεία, να υποστηρίζει και εκπαιδεύει τους συνεργάτες franchisee, αυτοί με τη σειρά τους να αναπτύσσουν το προσωπικό του καταστήματος, με στόχο οι πελάτες να εξυπηρετούνται με τον καλύτερο τρόπο. Το 2000 ο Γρηγόρης αποκτάει νέα υπογραφή. Το λογότυπό του συνοδεύεται από την λέξη μικρογεύματα, που έγινε μεγάλη επιτυχία και συνδέθηκε άρρηκτα με το Γρηγόρη. To 2001 ανοίγει κατάστημα στο Ελευθέριος Βενιζέλος και γίνεται η μοναδική ελληνική εταιρία στο χώρο της εστίασης που αποκτάει παρουσία στο νέο υπερσύγχρονο αεροδρόμιο της Αττικής. Στο τέλος της δεκαετίας ο Γρηγόρης, διαθέτει 90 καταστήματα και βιώνει μία μεγάλη εξάπλωση και αναγνωρισιμότητα.

4η Δεκαετία: 2002-2011

Πρόκειται για μία δεκαετία που ξεκινάει αισιόδοξα με την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη και τελειώνει με μία μεγάλης διάρκειας χρηματοοικονομική κρίση.Ανατροπές, όμως, βιώνει και ο Γρηγόρης, που στις αρχές του 2002 έχει φτάσει τα 100 καταστήματα και συνεχίζει να εξαπλώνεται και σε άλλα concepts που έχουν σχέση με την εστίαση. Η ενασχόληση και με άλλες δραστηριότητες αυξάνει το δανεισμό της εταιρίας και δημιουργεί οικονομικά προβλήματα. Η οικογένεια Γεωργάτου προκειμένου να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα, αλλάζει το μοντέλο διοίκησης, δημιουργεί διαδικασίες & εφαρμόζει ένα αυστηρό πλάνο ανάκαμψης. Η προσπάθεια αξίζει τον κόπο, γιατί ο Γρηγόρης όχι μόνο ξεπερνάει γρήγορα την κρίση, αλλά μπαίνει ξανά σε ανοδική τροχιά πετυχαίνοντας μία υγιή ανάπτυξη. Έτσι το 2005, κάνει την είσοδό του και στην Κύπρο, ενώ στο τέλος της δεκαετίας τα καταστήματα Γρηγόρης είναι πλέον 250.

5η Δεκαετία: 2012-2022

Τα χρόνια της κρίσης βρίσκουν το Γρηγόρη δυνατό και επικεντρωμένο στις ανάγκες του καταναλωτή. Το 2012 κάνει μία ανατρεπτική κίνηση και «κατεβάζει» την τιμή του καφέ από 2,30€ σε 1,30€, δείχνοντας στους πελάτες του ότι είναι δίπλα τους με εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Παράλληλα, αναλαμβάνει δράσεις κοινωνικής ευθύνης για να στηρίξει  την Ελληνική κοινωνία που δοκιμάζεται από τα συνεχή μνημόνια. Συνεργάζεται με τη ΜΚΟ «Μπορούμε» προσφέροντας εκατοντάδες χιλιάδες μερίδες φαγητού για κοινωφελείς σκοπούς και το 2015 δημιουργεί το πρόγραμμα «Δεκατιανό στα σχολεία» και προσφέρει το σχολικό γεύμα σε χιλιάδες μαθητές σχολείων της Αττικής. Ταυτόχρονα, εξαπλώνεται και στο εξωτερικό, κάνοντας  την είσοδό του στη Γερμανία και τη Ρουμανία. Το 2016 αλλάζει λογότυπο και εταιρική ταυτότητα. Η νέα του υπογραφή είναι φρέσκια, αγνή, χειροποίητη, προσιτή, ανθρώπινη και με προσωπικότητα. Συνεχίζει να επενδύει  στον ψηφιακό μετασχηματισμό, λανσάροντας μία εφαρμογή για online παραγγελίες και δημιουργεί μία πρωτοποριακή μέθοδο e-learning για να εκπαιδεύει το προσωπικό των καταστημάτων. Το 2021, λανσάρει μία νέα εντυπωσιακή εικόνα στα καταστήματά του και σηματοδοτεί τo πέρασμα στη νέα εποχή

Διαβάστε επίσης:

Αποκάλυψη για Καρώνη – JP Morgan: «Υπάρχει ”bad blood” και το deal κινδυνεύει να τιναχθεί στον αέρα»
«Ψαλίδι» στα επιτόκια ρυθμίσεων οφειλών – Έρχεται νομοθετική παρέμβαση
Coca Cola: Πώς κάλυψε το χρηματιστηριακό κενό 2 ετών και τα κέρδη 80%!