ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ώθηση στην ανταγωνιστικότητα του ποιοτικού τουρισμού της Ελλάδας δίνει η Grecotel. H μεγαλύτερη αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων στην Ελλάδα, σε μια ακόμη θετική χρονιά για τις πληρότητες των μονάδων της, ενισχύει το εθνικό τουριστικό προϊόν της χώρας, προχωρώντας στην άμεση υιοθέτηση των νέων φορολογικών ρυθμίσεων της Πολιτείας για μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση και σε προϊόντα.
Στην κατεύθυνση αυτή, αναπροσαρμόζει την τιμολογιακή της πολιτική, θωρακίζοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν πολυτελείας, απέναντι στο διεθνή ανταγωνισμό. Στο πλαίσιο αυτό και με υψηλό αίσθημα εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας, ο Όμιλος προχωρά σε εκπτώσεις στις προσφερόμενες τιμές του, αντίστοιχες με τη μείωση του ΦΠΑ, καθιστώντας τα τουριστικά του πακέτα ελκυστικότερα στο κοινό, δίχως να αποσκοπεί σε πρόσθετο κέρδος.
Υπογραμμίζεται ότι ήδη την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για την παραπάνω απόφαση εξέφρασε ο κ. Sebastian Ebel, CEO Hotels & Resorts της TUI και μέλος του Executive Board του κορυφαίου Tour Operator, στην πρόσφατη συνάντησή του με τον Πρόεδρο του Ομίλου, κ. Νίκο Δασκαλαντωνάκη και τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της Grecotel, κ. Μάρι Δασκαλαντωνάκη.
Σημειώνεται ότι ο Όμιλος Grecotel εμφανίζει ήδη μεσοσταθμική άνοδο κατά 4% στις κρατήσεις του σε σχέση με πέρυσι και οι νέες τιμές θα ισχύσουν και στα συμβόλαια του 2020. Υπενθυμίζεται ότι η δυναμικότητα φιλοξενίας του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel αγγίζει τα 6.000 δωμάτια, ενώ στα ξενοδοχεία του πραγματοποιούνται 2.000.000 διανυκτερεύσεις ετησίως από 350.000 επισκέπτες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP, κατέχει σταθερά εδώ και δεκαετίες την πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων, διαθέτοντας το 4% της ελληνικής αγοράς.
Ο Όμιλος πρόσφατα ολοκλήρωσε επιχειρηματικό πλάνο ριζικής ανακαίνισης και επέκτασης 5 πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων, συνολικού ποσού 42 εκατομμυρίων ευρώ.
Οι 6.700 εργαζόμενοι που απασχολούνται στις επιχειρήσεις του Ομίλου τον καθιστούν τον σημαντικότερο εργοδότη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.
Η Grecotel, πρωτοπόρος στην συνεχή αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας δημιούργησε, εκτός των άλλων, το πρώτο πρόγραμμα προνομίων σε πελάτες στην Ελλάδα και σήμερα το Privilege Club του Ομίλου αριθμεί πάνω από 540.000 μέλη.