ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το «χτισμένο» στα ναυπηγεία Sumitomo της Ιαπωνίας φορτηγό πλοίο αγοράστηκε από την ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή, το 2004 για ένα ποσό που ξεπερνούσε τα 37 εκατομμύρια δολάρια.
Σημειώνεται πως η Goulandris Bros είχε αρκετό καιρό να κάνει κάποια κίνηση στον τομέα των αγοραπωλησιών. Για την ακρίβεια η τελευταία κίνηση έγινε το 2011, όταν και πούλησε το bulk carrier Lavadara (χωρητικότητας 69.000-dwt και κατασκευής 1996) για 22.5 εκατομμύρια δολάρια.
Ο στόλος της ναυτιλιακής -πριν την πώληση του Zagora- απαρτίζεται από οκτώ φορτηγά πλοία τα οποία είναι είτε panamaxes είτε post-panamaxes. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου είναι τα οκτώ χρόνια.
Η εταιρεία έχει ακόμη ένα αρκετά μεγάλο (ηλικιακά) bulk carrier το οποίο ενδεχομένως σε λίγο καιρό να ανήκει σε διαφορετικά χέρια. Ο λόγος για το Rodon Amarandon (χωρητικότητας 74.090-dwt και κατασκευής 2001).
Όσον αφορά τα νεότερα bulkers του στόλου της, αυτά είναι τα Amadeus (χωρητικότητας 81.676-dwt και κατασκευής 2016) και το Olga V (χωρητικότητας 81.6450-dwt και κατασκευής 2017). Και τα δύο πλοία μαζί κόστισαν στη ναυτιλιακή 66 εκατομμύρια δολάρια περίπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αδ. Λαιμός: Δύο ακόμα bulkers μπήκαν… ινκόγκνιτο στον στόλο της Unisea
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κινέζοι… νίκησαν τους Έλληνες εφοπλιστές και πήραν τάνκερ σε πλειστηριασμό
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: IMO: Στην κατηγορία «Α» του συμβουλίου η Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν