array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 84.02 εκατ.

Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων

Business

Google: Το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης του κολοσσού ανησυχεί σοβαρά τους Ευρωπαίους εκδότες

Comments

Οι Ευρωπαίοι εκδότες εξέφρασαν «σοβαρή ανησυχία» για το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που σκοπεύει να εφαρμόσει η Google, αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.

Το νέο μοντέλο που προωθεί η γιγάντια αμερικανική εταιρεία «θα επηρεάσει τη διαφημιστική αγορά και θα αναστατώσει το εμπορικό μοντέλο του ψηφιακού Τύπου», καταγγέλλουν σε κοινή ανακοίνωσή τους οι ενώσεις EMMA (European Media Magazine Association, αντιπροσωπεύει περισσότερους από 15.000 εκδοτικούς οίκους στην Ευρώπη που εκδίδουν πάνω από 50.000 περιοδικά) και ENPA (European Newspaper Publishers’ Association, αντιπροσωπεύει πάνω από 5.200 ευρωπαϊκές εθνικές, περιφερειακές και τοπικές εφημερίδες).

«Σε τελική ανάλυση» θα επιτρέψει στην Google «να επεκτείνει περαιτέρω το μονοπώλιό της στα δεδομένα», προσθέτουν οι ενώσεις αυτές, εφόσον δεν θα είναι «πλέον δυνατό σε τρίτους να κατανοήσουν και να χειριστούν αποτελεσματικά τις καταγραφές δεδομένων».

Οι εκδότες εκτιμούν πως «μια τόσο σημαντική αλλαγή στη λειτουργία της ψηφιακής οικονομίας δεν πρέπει να αποφασίζεται από έναν τεχνολογικό γίγαντα του ιδιωτικού τομέα».

Ζητούν από τους Ευρωπαίους νομοθέτες να χρησιμοποιήσουν τα νέα σχέδιά τους για την κανονιστική ρύθμιση του ψηφιακού τομέα για να «περιορίσουν τη διακριτική ευχέρεια των πλατφορμών, να διαφυλάξουν το θεμιτό ανταγωνισμό και τη βιωσιμότητα του Τύπου στην Ευρώπη».

Η Google ανακοίνωσε στις 3 Μαρτίου πως από το δεύτερο τρίμηνο θα προχωρήσει σε δοκιμές στην Chrome, τη μηχανή της περιήγησης στο διαδίκτυο, του νέου συστήματός της διαφημιστικής στόχευσης που είναι βασισμένο σε ομάδες κοινού.

Το σύστημα αυτό έχει στόχο να αντικαταστήσει τα τρίτα cookies, τα οποία επιτρέπουν να στοχεύονται εξατομικευμένα οι χρήστες, αλλά προκαλούν τις αντιδράσεις των υπερασπιστών του εμπιστευτικού χαρακτήρα των δεδομένων.

Οι διαφημιζόμενοι θα στοχεύουν πλέον τμήματα του κοινού που περιλαμβάνουν εκατοντάδες ή χιλιάδες ανθρώπους και θα προσδιορίζονται από την Google ανάλογα με την περιήγηση των χρηστών στο Ίντερνετ. Όμως η Google δεν θα δημιουργήσει συστήματα αναγνώρισης εναλλακτικά στα cookies «για να ιχνηλατούν τα άτομα όταν σερφάρουν», εξήγησε.

Για τις EMMA και EMPA, «μια τέτοια αλλαγή θα επηρεάσει δυσανάλογα τους μικρούς παίκτες», οι οποίοι δεν θα μπορέσουν «να προσαρμόσουν το εμπορικό μοντέλο τους».

«Όλα τα μακροπρόθεσμα εμπορικά μοντέλα, που είναι βασισμένα στα δεδομένα, θα εξαρτώνται πλήρως και απολύτως από την Google, η οποία μπορεί μονομερώς και χωρίς συνέπειες να αποφασίζει και να τροποποιεί κάθε κανόνα», προσθέτουν.

Η Google αναμένεται να κερδίσει 116,7 δισ. δολάρια σε καθαρά διαφημιστικά έσοδα το 2021 (+18,4% σε έναν χρόνο), δηλαδή σχεδόν το 30% αυτής της αγοράς, σύμφωνα με το γραφείο eMarketer.

Διαβάστε ακόμη:

Με καθυστέρηση η επιβολή εισφορών από τον e- ΕΦΚΑ για όσους έχουν παράλληλη ασφάλιση από το 2020

Servicers: Γιατί θα πάρουν 250.000 ακίνητα μέσω πλειστηριασμών και συναινετικής  πώλησης

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας
Ποιοι μεγαλοξενοδόχοι εισπράττουν τα περισσότερα από το Ταμείο Ανάκαμψης
Λουκέτο στα τρία καζίνο του Κώστα Πηλαδάκη – Τι λέει στο mononews o Δ. Ντζανάτος της Επιτροπής Παιγνίων
Fed: Ο αιφνιδιασμός του Πάουελ, οι διχασμένοι τραπεζίτες και το βαρύ sell off της Wall Street
Σε νέα χαρακώματα οι ξενοδόχοι – Νέο τέλος επιβάλλει ο δήμος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης
Σε τηλεπικοινωνίες και ψηφιακό μετασχηματισμό η μερίδα του λέοντος των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης
Τα υπουργικά επικοινωνιακά τρικ, η ανεξέλεγκτη ψηφιακή γραφειοκρατία και η λαϊκή αγανάκτηση